Rengjør øl ut slangen med stoutrens først og skyller godt, etterpå tar jeg star san igjenom slangen.
Så til spørsmålet mitt: tåler øl ut slangen på fatet og ha rester av starsan stående i slangen? Det blir jo alltid litt rester av star san igjen når man kjører det gjennom systemet.
Rengjør øl ut slangen med stoutrens først og skyller godt, etterpå tar jeg star san igjenom slangen.
Så til spørsmålet mitt: tåler øl ut slangen på fatet og ha rester av starsan stående i slangen? Det blir jo alltid litt rester av star san igjen når man kjører det gjennom systemet.
Spiller det ikke noe rolle om det er rester av star san i slangen? Tar den ingen skade av og ha rester av starsan i slange i noen uker? Mens ølet karbonerer? Jeg har en 3/16 skumdempende slange til øl ut slange kjøpt fra petit, så den er jo veldig tynn og vanskelig og få restene ut av
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.