Stc1000+

Noen som nylig har kjøpt og fått versjon A400_P? Har spurt sikkert 30 selgere på ebay og ingen har den rette versjonen :( Jeghar spurt spesifikt om de har hvit varseltrekang merket !, men alle har sort. Virker ikke som det er så lett å få tak i den.
 
Ja, skal ta en titt på de to jeg har kjøpt i det siste i kveld, begge fra samme selger, den første riktig og den andre feil :/
 
Noen som nylig har kjøpt og fått versjon A400_P? Har spurt sikkert 30 selgere på ebay og ingen har den rette versjonen :( Jeghar spurt spesifikt om de har hvit varseltrekang merket !, men alle har sort. Virker ikke som det er så lett å få tak i den.
Varseltrekanten kan man ikke bruke til identifikasjon, det er tatt opp tidligere.
Fra linken under vet jeg om at det er kjøpt i alle fall 10 stk med rett innmat/versjon, har ikke hørt at noen har fått feil versjson her.
http://www.ebay.com/itm/281368547388?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Sist var en kollega, som fikk sin for et par dager siden.
 
Gadgetinfinite på Ebay er tydeligvis riktig selger ja. Det virker som om alle(?) her i tråden har fått riktig variant fra ham. Jeg bestilte to stk i slutten av oktober, fra to ulike annonser (her og her) og begge var riktig versjon. Mottok dem for et par dager siden.

Omtrent samtidig mottok jeg denne, bestilt fra Ali Express. Den var dessverre ikke ikke av A400_P-typen.
 
Har også fått riktig av han. Fikk også riktig på Ali E men husker ikke fra hvem. Det var en som var linket til i denne tråden.
Litt skummel tråd dette. Hvær gang noen skriver at de har fått riktig så blir det en ny bestilling:)
Det samme skjedde for litt siden da 5liters Erlenmeyer kolber ble diskutert. Den siste fra Bryggselv havnet her.
Så det står endel uåpnede pakker i kjelleren.
 
Fikk i går en ny versjon som ikke lar seg flashe. Annet display og innmat. Fra samme selger som jeg har fått to riktige før.
 

Vedlegg

  • STC1000 (1)1.jpg
    STC1000 (1)1.jpg
    400 KB · Sett: 182
  • STC1000 (2)2.jpg
    STC1000 (2)2.jpg
    372,5 KB · Sett: 177
  • STC1000 (3)3.jpg
    STC1000 (3)3.jpg
    255,5 KB · Sett: 176
Jeg har utstyr for å programmere hvis noen er interessert i å få det gjort. Utføres gratis, men tar gjerne imot en flaske hjemmelaget øl hvis du har :) i Sandefjord...
DSC_0388.JPG
 
Har et stort kjøleskap som jeg har splittet I to, men kun en STC, Noen som har en uflashbar STC til overs?
 
Tilbake
Topp