Stc1000+

Jeg sitter litt fast her..

Fikk programmert inn noen profiler som jeg ville ha, men det kommer ikke strøm gjennom til stikkontaktene:(

STC'n har hele tiden lyset for SET på, kan det være grunnen?

Og kan noen forklare meg hva Ring #2 betyr? Hvorfor er det lyset på?




10927874_10155028948650577_2019987095_n.jpg
 
Det er vel ikke SET den LED'en indikerer, er det ikke COOL ?

Og hvor savenr du strøm, på COOL eller HEAT ?
 
Tja, hvis du ser at både COOL og HEAT går av og på etter som temp/settinger varierer, og hører releene inne i boksen klapre til samtidig som indikatorledene skifter status, så ville jeg våge å påstå at noe ikke er koplet riktig på sterkstrømsiden
 
When a profile is running the ‘Set’ LED on the display will be lit as an indication.
 
Sitter å tester med en lampe, den lyser i veggen, ikke i heat eller cool:/ (Når givet lys er aktivert selvfølgelig)

HEAT delay er satt til 0
 
Ta en kopp kaffe og vent noen minutter. PID algoritmen/filtrering kan være årsaken

When the controller is
powered on, the initial delay (for both heating and cooling) will always be approximately 1 minute,
regardless of the settings.
 
vel, da ville jeg sett nøye på kretsene på sterkstrøm siden, om de er slik de skal være ihht. CE merking og norsk standard og ikke minst koplings skjema som sikkert fulgte med boksen. Men det er opp til deg;)
 
Endelig!

En kamerat som er elektro-ingeniør kom tilfeldigvis innom for å se på fotballkampen!
Han bytta om på noen ledninger, og den fungerer nå!:)
 
gadgetinfinite på ebay har levert den flashbare versjonen dom gangerne jag har bestillt (og så vidt jag har skjønt til "alle" andre her på norbrygg som har bestillt fra honom: http://www.ebay.com/itm/281478454018?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Bestillte fra dem for 11 dager siden. Levert i postkassen i dag. Fikk STC-1000 - A400_P Versjon 1.1
Allerede flashet. MEGET enkelt så lenge man har en Arduino.
Dersom noen trenger hjelp til flashing i nærheten av Høybråten / Oslo, kan jeg gjøre dette for en smaksprøve av ditt brygg :)
 
Sist redigert:
Hvis det er noen som får feilmelding ved opplasting av ny firmware til Arduino (avrdude: stk500_getsync(): not in sync: resp=0x00), hold resetknappen inne til dette (Binær skissestørrelse: 29,986 byter (av 30,720 byter maksimum)) dukker opp. Da virket det for meg.
 
Tilbake
Topp