Kan som de andre ovenfor bekrefte at fylleren tetter godt, og fungerer som den skal. Sånn for ordensskyld så testet jeg 3 bar i boksen, for å se om øl som er godt karbonert også kan fylles via denne. Null lekasje å spore, men vil vel også gjerne legge til at vi nok ikke finner ut hvor bra dette produktet er før en har brukt det over litt tid (tenker da på hvor lenge oringene vil holde tett osv) - men dette var tut og kjør, og overraskende solide saker - til "prisen" (gitt man har/hadde fylleren fra før av)
Eneste jeg kunne tenkt meg gjort litt annerledes er "flush" saken (slippe ut trykk/overtrykk under fylling) - skulle gjerne sett de hadde brukt en tilsvarende knapp - som de har brukt for gass inn.
Jeg lastet opp en vidåi, som går over oppsettet i gruppen "For oss som brygger selv" på Facebook, om den har noen som helst verdi for noen - skal jeg si fint lite om for min del, men den er nå der - om noen ønsker en titt fra en som har kjøpt utstyret.
Eneste jeg kunne tenkt meg gjort litt annerledes er "flush" saken (slippe ut trykk/overtrykk under fylling) - skulle gjerne sett de hadde brukt en tilsvarende knapp - som de har brukt for gass inn.
Jeg lastet opp en vidåi, som går over oppsettet i gruppen "For oss som brygger selv" på Facebook, om den har noen som helst verdi for noen - skal jeg si fint lite om for min del, men den er nå der - om noen ønsker en titt fra en som har kjøpt utstyret.