Temakvelder for 2016

På vårt første styremøte, så satte vi datoene for alle seks temakvelder som skal være i 2016.

Jeg tenkte det kunne være greit å dele disse så tidlig som mulig, slik at flest mulig har annledning til å sette av disse datoene. (NB: Det kan komme forandringer, men dette vil komme ut i god tid)

Årsplan for temakvelder
3.Mars "Bli Kjent Kveld"
14.April
16.Juni
25.August
13.oktober
26.November

Som nevnt i referatet ifra sist styremøte, så har vi komt frem til følgende emner til kveldene
"Bli kjent kveld" "Usmak Kveld" "Oppskrift Kveld" "Utstyr & Prosses" "Bryggeri Besøk" og "Konkurranse Kveld"

Vi har ikke satt en konkrett rekkefølge på disse emnene ennå, men trolig vil det komme en konkrett plan relativt raskt. Bryggeri Besøk vil være "wild card" avhengig av hva vi får til av avtaler, og kan datoen for denne kvelden kan avvike iforhold til planen som er satt.

Kunne du tenkt det å være med å arrangere noen av disse kveldene, så meld ifra!
 
Godt tiltak med temakvelder :) Skulle gjerne vært med på møtet men sånn er det å jobbe til sjøs.
Ser jeg er litt uheldig med datoene da jeg er på jobb de to første og de to siste og er garantert på ferie en av sommerdatoene :p
Men satser på å kunne delta mer senere da ;)
 
Vet ikke hvor mange som kommer på slike kvelder, men er det under 25 stk, så har jeg ok lokal til noe slikt...
 
akkamannen: Det høres veldig bra ut! Vi har en god dialog med Altibrygg også, men det er veldig kjekt å ha flere alternativer og veklse litt for variasjon :)
 
Tilbake
Topp