espen_aa skrev:Den fungerer som en bryter, som skruer strømmen av og på til kjøler/varmer. Så du setter
den på ledningen mellom kjøleskapet og vegguttaket. Det eneste du trenger ved siden av er
skjøteledninger, sånn at du har lang nok ledning og kan ha termostaten inni kjøleskapet.
Håper det var bedre forklart denne gangen.
espen_aa skrev:@mikslen
Det hadde vært knall å få til. Jeg vet ikke hvor jeg skulle begynt engang.
Og jeg har ikke lyst til å ødelegge den jeg har. Sikkert mange son hadde
vært interessert i en billigutgave av ut-200, så si gjerne ifra hvis du greier det.
mikslen skrev:Fikk bygd denne i går kveld.
mikslen skrev:Fikk bygd denne i går kveld. Det fungerer jo greit, men siden det ikke er varme og kjøletrinn så vil alltid ett trinn ligge inne. Jeg løser det ved å sette kjøleskapet på laveste effekt og kun en lyspære med lav effekt i kjøleskapet.
Temperaturen trengte ikke å kalibreres da den var <1 grad avvik fra reell temperatur.
espen_aa skrev:mikslen skrev:Fikk bygd denne i går kveld. Det fungerer jo greit, men siden det ikke er varme og kjøletrinn så vil alltid ett trinn ligge inne. Jeg løser det ved å sette kjøleskapet på laveste effekt og kun en lyspære med lav effekt i kjøleskapet.
Temperaturen trengte ikke å kalibreres da den var <1 grad avvik fra reell temperatur.
Det var kjapt!
Vil det være vanskelig å ta fra hverandre termostaten for en ukyndig tror du? Og, var føleren lett å forlenge?