• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Temperaturkontroller ønskes kjøpt

Erfaringsmessig tar ting fra Kina mellom 2 dager og 6 måneder, hvor mesteparten går inn i 2 uker til litt over en måned :)

Tim skrev:
Chrissor skrev:
Hvor lang tid tar det å sende en STC-1000 fra Kina til Norge? Begynner å bli utålmodig..
Min tok 7 uker

Aiiii..... Så mye tålmodighet har jeg ikke. (d.v.s. at det begynner å minke med brygg)...

Noen i Trondheimsregionen som har en regulator til utlåns?

Har kjøpt to fra samme selger.
Den en e var i hus på et par uker.
Den neste tok "en liten evighet"
Regner med at dette skyldes at de sendes i containere som enten går på faste datoer eller når en container er full.

Så ikke hva den kostet. Noen ganger kan jo en hundrelapp eller to ekstra være billig for å få løst et problem i dag istedet for om 14.........
Fritt land og fritt valg..... ;)

bas skrev:
Så ikke hva den kostet. Noen ganger kan jo en hundrelapp eller to ekstra være billig for å få løst et problem i dag istedet for om 14.........
Fritt land og fritt valg..... ;)

Steike du har misforstått vist du trur det er et fritt land  >:D >:D

oyroy skrev:
Erfaringsmessig tar ting fra Kina mellom 2 dager og 6 måneder, hvor mesteparten går inn i 2 uker til litt over en måned :)

Til oppdatering. Jeg fikk min i dag, etter 16 dager :)

Snakker om sola... o.s.v

Poden tester kvaliteten..... Fascinerende tikkelyd på knappene.... ?

16 dager tok det...

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    610,9 KB · Sett: 543
Kan skrive under på at mixtea er kjapp ja. 10 dager fra bestilling til stc-1000 lå i postkassen :)

Fikk meg riktignok en overraskelse når jeg så at den var 12VAC og ikke 12VDC som jeg hadde forutsatt... Blir trøblete å bruke med batteri da, antar jeg.

Chrissor skrev:
Klar til dyst!

Det ser ut til at du har kjøpt samme bok som jeg kjøpte til min andre kontroll, men jeg har gjort det på en litt annen måte.

index.php

StoreMy skrev:
Chrissor skrev:
Klar til dyst!

Det ser ut til at du har kjøpt samme bok som jeg kjøpte til min andre kontroll, men jeg har gjort det på en litt annen måte.

Men vi kom begge frem til Rom vil jeg tro......    ;D Boksen min "regulerer" 23 liter med IPA akkurat nu...

Tilbake
Topp