Tim skrev:Hvorfor ikke bruke sensoren som følger med?
magne1972 skrev:http://www.ebay.com/itm/Air-Water-T...43?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c313add6b Denne burde passe, og den er med vanntett gjenget tilkobling
Raskt søk på 10k temperature sensor.
Min tok 7 ukerChrissor skrev:Hvor lang tid tar det å sende en STC-1000 fra Kina til Norge? Begynner å bli utålmodig..
Tim skrev:Min tok 7 ukerChrissor skrev:Hvor lang tid tar det å sende en STC-1000 fra Kina til Norge? Begynner å bli utålmodig..
Chrissor skrev:Tim skrev:Min tok 7 ukerChrissor skrev:Hvor lang tid tar det å sende en STC-1000 fra Kina til Norge? Begynner å bli utålmodig..
Aiiii..... Så mye tålmodighet har jeg ikke. (d.v.s. at det begynner å minke med brygg)...
Noen i Trondheimsregionen som har en regulator til utlåns?
bas skrev:Vin og Bar i Lillestrøm hadde STC-1000 i fleng i hylla.
bas skrev:Så ikke hva den kostet. Noen ganger kan jo en hundrelapp eller to ekstra være billig for å få løst et problem i dag istedet for om 14.........
Fritt land og fritt valg.....
oyroy skrev:Erfaringsmessig tar ting fra Kina mellom 2 dager og 6 måneder, hvor mesteparten går inn i 2 uker til litt over en måned
Chrissor skrev:Klar til dyst!
StoreMy skrev:Chrissor skrev:Klar til dyst!
Det ser ut til at du har kjøpt samme bok som jeg kjøpte til min andre kontroll, men jeg har gjort det på en litt annen måte.