tekst
LarsUlv Norbrygg-medlem 11 Sep 2018 #4 Miguel skrev: Vel. Er jeg retard eller fikk du det til? Klikk for å utvide... Jeg fikk det til. Men pollen hadde ingen svar. Kanskje den ikke kan slettes når noen har svart?
Miguel skrev: Vel. Er jeg retard eller fikk du det til? Klikk for å utvide... Jeg fikk det til. Men pollen hadde ingen svar. Kanskje den ikke kan slettes når noen har svart?
Miguel 11 Sep 2018 #5 LarsUlv skrev: Jeg fikk det til. Men pollen hadde ingen svar. Kanskje den ikke kan slettes når noen har svart? Klikk for å utvide... Prøv igjen da.
LarsUlv skrev: Jeg fikk det til. Men pollen hadde ingen svar. Kanskje den ikke kan slettes når noen har svart? Klikk for å utvide... Prøv igjen da.
LarsUlv Norbrygg-medlem 11 Sep 2018 #6 Miguel skrev: Prøv igjen da. Klikk for å utvide... Legg inn et svar nå da
Miguel 11 Sep 2018 #8 Right. Men, nå er vi fire stk her som lurer på noe, så jeg håper du har et godt svar.
RETBergen 11 Sep 2018 #11 LarsUlv skrev: Nei, fan! Det er 42! Klikk for å utvide... Snudde meg i graven en stund der @LarsUlv
LarsUlv Norbrygg-medlem 12 Sep 2018 #12 RETBergen skrev: Snudde meg i graven en stund der @LarsUlv Klikk for å utvide... Kondolerer. Når skjedde dette?
RETBergen skrev: Snudde meg i graven en stund der @LarsUlv Klikk for å utvide... Kondolerer. Når skjedde dette?