hva med å lage en egen løsning med biltema greier? har tenkt å gjøre sånn selv
1 stk bordgjennomføring 1/2" 254342 39,90,-
1 stk kuleventil 1/2" 254332 49,90,-
+2 stk silikon o-ringer som passer fra Tools
Det kan være et tips å varme opp plasten i kjøleboksen som var boret feil. Med varmepistol evt forsiktig med blåselampe. Da kanskje du kan få jenka til så gjennomføringen går gjennom. Plasten blir ganske myk og medgjørlig, men pass på så det ikke blir FOR varmt.
Jeg laget meskekar av 2 gjæringsbøtter, og formet da et hjørne på den innerste bøtta, så krangjennomføringen i den ytterste bøtta ikke kom i veien. Det var en super kombinasjon med ei bøtte fra Vin og Bar og en litt annen type bøtte fra Europris (med hank på). De hadde litt forskjellig størrelse, så det ble bare ca 1 cm klaring mellom bunnene.
Hei. Vil gjerne spørre om det samme som VegardB. Hvor høyt bør kranen monteres? Forstår at dette kommer an på diameter på kjelen. I mitt tilfelle har jeg en 19 liters kjele som er 32 cm i diameter (og 24cm høy) Jeg planlegger å brygge små batcher på ca 10 liter.
Forresten for de som er på utkikk etter en rimelig kjele til induksjontopp så bør denne sjekkes ut. Betalte 399,- på kitchn. Se link: https://www.kitchn.no/nettbutikk/gryter-og-panner/gryter-og-panner/143855/
Hei. Vil gjerne spørre om det samme som VegardB. Hvor høyt bør kranen monteres? Forstår at dette kommer an på diameter på kjelen. I mitt tilfelle har jeg en 19 liters kjele som er 32 cm i diameter (og 24cm høy) Jeg planlegger å brygge små batcher på ca 10 liter.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.