Tips til navn på brygga mine? (Bryllup)

Har laget en amerikansk pale ale, saison, og en Cream ale (med tysk humle- til ære for tyske gjester). Alle har innslag av hvete og alle ligger på 4,7% (ca)- lettdrikkelige som skal passe til reker/fest

Noen har er flinke med navn- kreative? Brudgommen ønsket navn til brygga- men syns det er vanskelig å komme på noe :p

Brygget mitt kaller jeg Mæbø Brygghus ; "originalt" nok siden jeg bor på flekkerøya og brygger med utsikt over mæbøfjorden..
 
Brygget øl til mitt eget bryllup. Her er navnene jeg brukte:

  • Walking Down The Ale
  • Hopilly Ever After
  • Wit Wedding / Wit Bride
  • For Bitter For Worse
  • Whipped Cream Ale
Hadde også tenkt å lage en porter, men rakk det ikke. Den skulle hatt navnet: Until Death Do Us Porter
Jeg lever for puns, tydeligvis :p

Cream Ale'n var den eneste jeg slet skikkelig med. Så når jeg og noen venner satt i en bil en gang, tok jeg opp navneproblemet med Cream Ale'n. Jeg uttrykte min frustrasjon over at det var lite puns tilgjengelig, og at jeg kanskje kunne bruke det opp mot fargen "Cream"...som var det mest kreative jeg kom på.
Spurte folket om de hadde noen bra ordspill på "Cream", og det tok ikke mer enn et halvt sekund før min kommende kone utbryter "Whipped!!!". Så sånn ble den til :p
 
Tilbake
Topp