To nye etiketter... :)

Camarillo Brillo.jpg

Videre laget eg en Single Hop Amarillo.
Alle elsker Amarillo. Alle elsket kvinnen i Frank Zappa sangen.
Lett navnevalg.
 
Hva er prisen på bokser og lokk sånn røflig?
Edit: Spør om feks. ett parti på en pall eller to
Av nysgjerrighet. Kan jeg spørre hvor mye du har igjen av pallen med flasker du kjøpte for en tid siden? Mener å huske at du skulle ha "litt", og så splitte med andre, men fikk ikke napp så da gikk du like så greit all inn og tok inn en hel pall selv? Veldig bra!
 
Av nysgjerrighet. Kan jeg spørre hvor mye du har igjen av pallen med flasker du kjøpte for en tid siden? Mener å huske at du skulle ha "litt", og så splitte med andre, men fikk ikke napp så da gikk du like så greit all inn og tok inn en hel pall selv? Veldig bra!
Joda har en knappe 7-800 flasker.... fikk solgt noe da... tenkte det var greit med litt å gå på... men føtte for en jobb når du først finner ut du må ta deg i nakken å få vaska flasker... vurderer å finne ett par østeuropeiske vaske damer
 
Joda har en knappe 7-800 flasker.... fikk solgt noe da... tenkte det var greit med litt å gå på... men føtte for en jobb når du først finner ut du må ta deg i nakken å få vaska flasker... vurderer å finne ett par østeuropeiske vaske damer
Tror filipinske er billigere. Bare spør de rikingene inni byen som har blitt tatt for menneskesmugling nå.
 
Tror en Asiat er mer en jeg takler... så får bli østeuroperere
Edit. takler det... men får nok kjeft er vell mer treffende.. Nå er de jo ikke noe særpreget venligsinnede mot fulle manfolk østeuropeiske damer heller da, så kan jeg bare forestille meg hva som skjer med en haug med tomflasker... får vaske selv tror jeg.
 
Mener du er under 2 kr pr boks inkl. lokk om du kjøper stort. Sjekk www.brandeagentur.no De er vel billigst, tror jeg.
Så om jeg er en kjell T. Ring ... så kan jeg stjele ett sånt pante strek kode og gå i null nå da altså.. nei huff.. sånt gjør vi ikke, men i teorien så er jo panten nå 2 kroner.. kopiere, past på etiketen.. voila gratis bokser.. må bare finne noen til å betale for kanne symaskinen nå da... nei men 2 kroner for å slippe å vaske flasker... er på gli her
 
Tilbake
Topp