• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Trenger du 0,5 ølflasker? 4 kr stykk!

Jeg har avlyst orderen for denne gang, da det påløp ekstrakostnader i form av gjennvinningsavgift, mva og pant for pall som jeg først ikke ble opplyst om...

Beklager de som blir skuffa!

Sist redigert:
Jepp, kan jo ta 20 stk, men jeg får ikke tid til å hente de på ei ukes tid. Mye å gjøre og ikke nok timer i døgnet. Send meg en pm så vi kan avtale nærmere

Hei hei. Tenkte egentlig å gjøre der samme, men dropper det da. :)
Blir de levert i pappesker, eller må man fikse med det selv. Vet du om de kan passe i rignes kasser?
Tar gjerne 250 stk.
Bor i sarpsborg så kort tur bort.
Bare å si ifra når du får de.

Mvh aleksander

Hvor kjøper du disse? Trodde en hel palle var mer enn 800 flasker?
Nordic Pack leverer 2000 flasker på pall.
Etter at de la på miljøavgift, moms og pant for pall ble det desverre en annen pris enn hva de forespeilet, så blir ingen handling der... Sonderer terrenget videre.

Gjør om til 400 flasker. Var brått en annen som ville ha noen også.

Mvh aleksander
Hei
Jeg må desverre avlyse orderen av flasker for denne gang... De klarte ikke å levere til avtalt pris da de brått la på gjennvinningsavgift, mva og pant for pall. Jeg sonderer terrenget litt videre! Beklager

Vi kjøpte en pall med flasker fra Bryggeland. 2023 flasker. Prisen PR flaske ble da kr3. NB pallen er 193cm høy og veier 750 kg. Det kreves en truck får å få den på henger og butikkene har som regel ikke det.ImageUploadedByTapatalk1444419717.601439.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk

Tilbake
Topp