Tromsø: På tide å samles igjen

Flott Kristian.
Lenge siden jeg har vært i den gata nå. Kanskje jeg ikke kjenner meg igjen?  ;D

Så langt, så ser det bra ut i min kalender, både neste uke, og uka der etter.
 
Hei Kristian
Jeg kommer gjerne innom hjemme hos deg i neste uke, 9. november. Spent på både øl og på hva du har å fortelle fra dommer-kurset i Trondheim.
Harald
 
Skal til Tromsø på skole neste uke så om der er plass til en Altaværing så stiller jeg også opp :)
 
Da er det bare å stille på onsdagen i Vierringen 42.  Det er jo plass til noen flere her i bryggekjelleren, så det er bare å melde sin ankomst. 
Send meg bare en PM om det er behov for mer nøyaktig veibeskrivelse.  Kunne godt tenkt meg at vi testa noen juleøl, jeg har et julebrygg som er klart.

Da ser jeg fram til en hyggelig ølprat..
 
Da ser det ut som eg kommer meg tidligar hjem ifra offshore, og skal prøve å få kommet meg en tur. Katti klokka?? :)
 
Da ser det ut som eg kommer meg tidligar hjem ifra offshore, og skal prøve å få kommet meg en tur. Katti klokka?? :)
 
Da ser det ut som eg kommer meg tidligar hjem ifra offshore, og skal prøve å få kommet meg en tur. Katti klokka?? :)
 
Kan desverre ikke 9 november. Har jobb.

Kristian P skrev:
Hva med et lite treff hjemme hos meg på Kvaløya i neste uke, den 9. november.  Ta med noen øl så smaker vi litt og diskuterer.  Er det noen som har sendt inn noe til juleølkonkurransen - så ta med en smaksprøve.

Kommer tilbake med adresse og slikt hvis det blir noe av dette.
 
Denne får jeg nok ikke med meg, travelt disse dager. Rekker heldigvis en bryggedag i helga, så får jeg meg en IPA til juleribba i år  ;)

Vi sees ved neste anledning.
 
Takk for kjempehyggelig treff på onsdagen! Fantastisk mye godt øl som brygges rundt omkring i Tromsø! Mange nye smaker + mange bra innspill og ikke minst nyttig erfaringsutveksling! Ser frem til neste gang! :)
 
Takk for kjempehyggelig treff på onsdagen! Fantastisk mye godt øl som brygges rundt omkring i Tromsø! Mange nye smaker + mange bra innspill og ikke minst nyttig erfaringsutveksling! Ser frem til neste gang! :)
 
Det var jo bare hyggelig å ha en så trivelig gjeng med bryggere på besøk.  Godt øl hadde dere med og synes vi fikk en fin diskusjon.  Ser fram til neste treffpunkt. 
 
Hei. Det har vært dårlig med brygging fra min side det siste 1,5 år. Men ser at det ikkje har vært så mange ganger vi har vært samlet det siste året heller. Ser at forrige innlegg her var 11 nov.
Så jeg legger ut en føler for og treffes for å smake på hverandres juleøl. Fikk mitt på flasker lørdag, etter langt bryggeopphold. Så e spent på hvordan det blir, Så tenkte at å samles en plass fra midten av november en gang. Har aldri hatt noen av mine øl vurdert av noen her inne før, så hadde vært artig med en juleølsmaking:)
Så hvis noen har satt juleøl og vil møtes er det bare å skrike ut, så får vi satt sammen noe.
 
Jepp, perfekt.
Vil vi ta det en ukedag, eller er helg mer aktuellt? Hvor tar vi det? Skal vi brygge eller bare smake?

Kjør debatt...  ;)
 
Helgene er stort sett booket, så en ukedag passer nok best for meg.

Jeg snakket med Rasmus senest i går om en felles bryggedag. Hadde det ikke vært flott om vi kunne fått til noe slikt?
 
Tilbake
Topp