1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Tromsø: På tide å samles igjen

En tråd i 'Tromsø Bryggerlaug' startet av RasmusTK, 17 Aug 2011.

1. Svein-H

Svein-H
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Flott Kristian.
    Lenge siden jeg har vært i den gata nå. Kanskje jeg ikke kjenner meg igjen?  ;D

Så langt, så ser det bra ut i min kalender, både neste uke, og uka der etter.

2. Harald

Harald
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei Kristian
    Jeg kommer gjerne innom hjemme hos deg i neste uke, 9. november. Spent på både øl og på hva du har å fortelle fra dommer-kurset i Trondheim.
    Harald

3. Rune GE

Rune GE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Du kan regne meg inn også  :)

4. Sverre K

Sverre K
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Skal til Tromsø på skole neste uke så om der er plass til en Altaværing så stiller jeg også opp :)

5. Kristian P

Kristian P
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Klart det er plass til en Alta-væring. 

6. Kristian P

Kristian P
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Da er det bare å stille på onsdagen i Vierringen 42.  Det er jo plass til noen flere her i bryggekjelleren, så det er bare å melde sin ankomst. 
    Send meg bare en PM om det er behov for mer nøyaktig veibeskrivelse.  Kunne godt tenkt meg at vi testa noen juleøl, jeg har et julebrygg som er klart.

Da ser jeg fram til en hyggelig ølprat..

7. Ynnoj

Ynnoj
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Da ser det ut som eg kommer meg tidligar hjem ifra offshore, og skal prøve å få kommet meg en tur. Katti klokka?? :)

8. Ynnoj

Ynnoj
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Da ser det ut som eg kommer meg tidligar hjem ifra offshore, og skal prøve å få kommet meg en tur. Katti klokka?? :)

9. Ynnoj

Ynnoj
    Expand Collapse
    Registrert bruker

10. Karl

Karl
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Regn med at jeg rusler meg noen hundre meter nordover :yes:

11. Tor Henning

Tor Henning
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Kan desverre ikke 9 november. Har jobb.

12. Kristian P

Kristian P
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Glemte å si noe om tida, vi starter ca kl 19.30.

Så er dere velkommen  :biersmile:

13. Svein-H

Svein-H
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Vi tar med oss en til i fra Bryggelauget vårt. Han er nesten nabo til deg Kristian  :)

14. RasmusTK

RasmusTK
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Denne får jeg nok ikke med meg, travelt disse dager. Rekker heldigvis en bryggedag i helga, så får jeg meg en IPA til juleribba i år  ;)

Vi sees ved neste anledning.

15. Ynnoj

Ynnoj
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Takk for kjempehyggelig treff på onsdagen! Fantastisk mye godt øl som brygges rundt omkring i Tromsø! Mange nye smaker + mange bra innspill og ikke minst nyttig erfaringsutveksling! Ser frem til neste gang! :)

16. Ynnoj

Ynnoj
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Takk for kjempehyggelig treff på onsdagen! Fantastisk mye godt øl som brygges rundt omkring i Tromsø! Mange nye smaker + mange bra innspill og ikke minst nyttig erfaringsutveksling! Ser frem til neste gang! :)

17. Kristian P

Kristian P
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det var jo bare hyggelig å ha en så trivelig gjeng med bryggere på besøk.  Godt øl hadde dere med og synes vi fikk en fin diskusjon.  Ser fram til neste treffpunkt. 

18. Tor Henning

Tor Henning
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei. Det har vært dårlig med brygging fra min side det siste 1,5 år. Men ser at det ikkje har vært så mange ganger vi har vært samlet det siste året heller. Ser at forrige innlegg her var 11 nov.
    Så jeg legger ut en føler for og treffes for å smake på hverandres juleøl. Fikk mitt på flasker lørdag, etter langt bryggeopphold. Så e spent på hvordan det blir, Så tenkte at å samles en plass fra midten av november en gang. Har aldri hatt noen av mine øl vurdert av noen her inne før, så hadde vært artig med en juleølsmaking:)
    Så hvis noen har satt juleøl og vil møtes er det bare å skrike ut, så får vi satt sammen noe.

19. RasmusTK

RasmusTK
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jepp, perfekt.
    Vil vi ta det en ukedag, eller er helg mer aktuellt? Hvor tar vi det? Skal vi brygge eller bare smake?

Kjør debatt...  ;)

20. Svein-H

Svein-H
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Helgene er stort sett booket, så en ukedag passer nok best for meg.

Jeg snakket med Rasmus senest i går om en felles bryggedag. Hadde det ikke vært flott om vi kunne fått til noe slikt?

Del denne siden