Uformelt Kretsmesterskap i hjemmebrygging i Oslo

Fin premie!

Er det mulighet for å få satt inn fatet til kjøling et sted på fredag? Det blir weekend i Oslo og hotelromvarmt øl er ikke så godt...
Ellers tenkte jeg på hva en trenger å ha med selv til standen. Hva må vi selv ta med, tilmålt plass osv?
 
Det er vel begrenset med kjølekapasitet på bruket der. MEN, vi liker å være litt gammeldagse og stiller med masse is. Et par timer på is bør holde bra for de fleste. Derimot har vi begrenset med beholdere til isen, så det er fint om folket kan ta med seg gamle gjæringskar, plastkasser, eller annet som er egnet til å kjøle øl i. Vi har regnet ca 1 meter pr brygger i bredden, så vi blir nok stående tett og fint. Det blir litt ymse med benkeplater på bukker osv alt ettersom hva vi greier å få tak i.
 
Bård skrev:
MEN, vi liker å være litt gammeldagse og stiller med masse is.

Det funker som fjell det! :) Brukte selv is på en sommerfest og den var like kald dagen der på i en isporkassebarløsning
 
dette blir morro :)

har 2 spørsmål:
1. hvilken tid? når kan vi komme med ølet, og når åpnet det for publikum etc...
2. er det billetter igjen til publikum? i så fall må jeg mase på litt folk på jobb :)
 
gustaf08 skrev:
dette blir morro :)

har 2 spørsmål:
1. hvilken tid? når kan vi komme med ølet, og når åpnet det for publikum etc...
2. er det billetter igjen til publikum? i så fall må jeg mase på litt folk på jobb :)

1: fra kl 16.00. Infomøte for deltagere klokka 17. Innslipp 18.00

2: ja. Bryggselv har, og "vinyl og sånt" på vålerenga har. Mas i vei.:)
 
Folkens det nærmer seg!
For de som ønsker å komme innom med brygget sitt før lørdagen kan dere ringe GSF på 46427567, og gjøre atale om levering.
 
Bård skrev:
Folkens det nærmer seg!
For de som ønsker å komme innom med brygget sitt før lørdagen kan dere ringe GSF på 46427567, og gjøre atale om levering.

Helt konge! Da slipper jeg å drasse med bilen på lørdagen :)
Vi gleder oss masse til neste helg
 
Nei billettene koster 200. Husk at de inkluderer middag! Ingen klarer det billigere enn GSF! :D
 
Krokstien Bryggeri må dessverre trekke seg fra publikums favoritt av diverse ymse årsaker. Så det var snakk om venteliste, så håper det ikke skal være noe stort problem å få tetta hullet. Men det er mulig man tar en tur innom som publikum, dersom formen tillater det.
 
Det var leit å høre, men du er selvfølgelig velkommen som publikummer!

Det er dog ingen venteliste, men 4 ledige plasser for bryggere. Etternølere; det er fortsatt plass!!!
 
Jeg prøvde å lokalisere stedet på googlemaps, men havna mitt i et kryss?
Er det noen enkkle kollektivmåter å komme seg dit på? (til arrangementet, ikke krysset.. )
 
Tilbake
Topp