Utstyr for nybegynner

Har ikkje 425 utskiftbar tut? Det er isåfall forskjellen på den og 525.

Har tre 525 og dei er kanon.

425 har demonterbar tur, 525 er vel etterfølgeren. Det er vel denne de fleste har, inkl meg. 575 har creamer funksjon som jeg aldri har hørt noen har suksess med. 525 er vel også billigst. Kjør på.

Har 575 og kan bekrefte at nybegynnere alltid overfyller glasset  ;) Creamer-funksjonen har jeg aldri brukt, kun prøvd den, og ser ikke vitsen  :biersmile:

525 it is then! Har sendt mail til karen i thebeertapstore no. Kanskje eg har eit tappetårn på veg i posten snart:) Må inrømma at eg gler meg som ein unge på julafto til å komma i gang med detta.

får 3" rustfritt tårn med to Perlick 525 kranar for ca. 240 dollar ikl. frakt. Er det ein grei pris? No veit eg ikkje om det er med håndtak, innvendig røyr og slikt eg treng endå...

Vurderer å kjøpa meg co2 regulator med 2 utgangar i same slengen. Den dei sel på Petit agentur står at har gjenger som passar standard co2 flasker. Kva vert rekna som standard gjenger for co2 flasker? Tenker det er greit å veta om eg evt. skal bestilla nokre delar frå utlandet...

Aha! Men dersom eg skal kjøpa regulator frå utlande, går det vel an å få med dei gjengene eg tren, viss eg veit kva det er?

European Orders - Unless you instruct us to do otherwise, all regulators shipped from us have a European DIN 477 No. 6 tank nut already installed. This tank nut should be compatible throughout Europe and England - please verify with your local CO2 supplier before ordering from us.

Så, ja, det går jeg ut i fra. Om du bruker JetCarrier, spesifiser i bestillingen at du skal ha europeiske muttere.

Gode greier!

Då har eg fått tilbud om alle delar frå thebeertapstore:

1- SS double faucet tower W/ perlick 525ss faucets and ball lock connectors                                 
1- Double body, dual pressure Co2 regulator                                                                             
2- 6ft Co2 lines W/ ball lock connectors @ $11.70ea   

Bortsett frå sjølve Corneliusfata, er det då noko anna eg treng? Sånn at eg får bestilt det i same slengen...

Det veit eg ikkje. Har sendt mail no, og spurd om det. Viss ikkje får eg bestilla regulatoren tappetårnet frå thebeertapstore og regulatoren frå kegkits.

Da må du nok finne en kamerat med en dreibenk i garasjen.
Jeg bestilte alt mitt CO2 opplegg fra kegkits. Da kommer det med europeiske gjenger, og kan skrus rett på ei CO2 flaske du kjøper i Norge.
Hvis du velger en løsning med en CO2 manifold, kan det være kjekt å ha en ekstra utgang. Veldig greit å ha til å sette trykk på nytappede fat, eller om du skulle ønske å tvangskarbonere noen ganger.

Komlo skrev:
Er det vanskeleg å få tak i overgang frå amerikansk til europeisk tilkobling på CO₂-flaska?

Det er berre mutteren som er forskjellig så får du tak i den kan du skru stemen ut av regulatoren og bytte den. Spør hjå forhandlar av brannslikkingsutstyr om du kan få ein laus mutter. Eg såg bak på verkstaden til NOHA i Bergen at dei hadde ein skuff full iallefall.

Eller om du har ein kamerat med dreiebenk, eller er stødig med batteridrill kan du bore hol i senter av ein blindcap som ofte følger med gassflaska som beskyttelse på ventilen.

Tilbake
Topp