Utstyr for nybegynner

Eldre typer brannslokkere har en liten co2 beholder eksternt. Mutteren derfra passer fint, jeg fant slike på fyllinga og rappa mutteren derfra. Husk baufil  ;D

No er dobbelt tappetårn, dobbel regulator og ølslange bestilt frå thebeertapstore. Då manglar berre CO2 flaska, fat og mutter til CO2 flasko...

No er tappetårnet mitt og regulatoren til fortolling.

Tenkte å slå til og bestille BB30 og sirkulasjonspumpa frå Ølbrygging no, I tillegg til å bestilla 2 19 Corneliusfat og 2kg Co2 frå petit agentur. Er det noko meir eg treng/bør ha av utstyr før eg går i gang med brygginga då?

Når det gjeld mutter med Europeiske gjenger, er det nokon som veit kvar eg kan få bestilt ein slik til å kopla rett i regulatoren min? Trur det er enklare å bestilla ein, enn å susa rundt i bygda for å prøva å få tak i noko som kan fungera (eg har ingen peiling på kva mutter eg treng, eller korleis den ser ut)

Såg forresten at Ketil nemnte ekstra utgang til karbonisering av øl... Har eg bomma med regulatoren min no? At eg burde hatt ekstra utgang?

Håpar nokon kan hjelpa meg, så eg rekk setta eit sett med øl før mor og far kjem på besøk:)

Komlo skrev:
No er tappetårnet mitt og regulatoren til fortolling.

Tenkte å slå til og bestille BB30 og sirkulasjonspumpa frå Ølbrygging no, I tillegg til å bestilla 2 19 Corneliusfat og 2kg CO₂ frå petit agentur. Er det noko meir eg treng/bør ha av utstyr før eg går i gang med brygginga då?

Når det gjeld mutter med Europeiske gjenger, er det nokon som veit kvar eg kan få bestilt ein slik til å kopla rett i regulatoren min? Trur det er enklare å bestilla ein, enn å susa rundt i bygda for å prøva å få tak i noko som kan fungera (eg har ingen peiling på kva mutter eg treng, eller korleis den ser ut)

Såg forresten at Ketil nemnte ekstra utgang til karbonisering av øl... Har eg bomma med regulatoren min no? At eg burde hatt ekstra utgang?

Håpar nokon kan hjelpa meg, så eg rekk setta eit sett med øl før mor og far kjem på besøk:)

Hadde du bestilt regulatoren du linket til tidligere fra kegkits, så hadde du sluppet å tenke på den der mutteren..  Men kegkits selger også mutter i løs vekt..

http://www.kegkits.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=JO-12EUR&Category_Code=SSFG

Takker for linken! Den mutteren var det 47$ i frakt på, så ser om eg finn ein anna plass først. Viss ikkje får eg berre kjøpa den der.

Har no bestilt BB30 med sirkulasjonspumpa, co2 tank, 2 corneliusfat, 2 ølsett (1 pils og 1 stout) og diverse anna småting. Så no trur eg det berre er gjæringskar som manglar. Det er jaggu dyrt å komma i gang med detta!

Komlo skrev:
Takker for linken! Den mutteren var det 47$ i frakt på, så ser om eg finn ein anna plass først. Viss ikkje får eg berre kjøpa den der.

Har no bestilt BB30 med sirkulasjonspumpa, CO₂ tank, 2 Corneliusfat, 2 ølsett (1 pils og 1 stout) og diverse anna småting. Så no trur eg det berre er gjæringskar som manglar. Det er jaggu dyrt å komma i gang med detta!

Send mannen en epost, så får du den sendt som brev ellernoe, $47 er flatfrakta for normal handel.

Det viste seg vanskelegare enn eg trudde å få kopla regulatoren til flaska. Mutteren på regulatoren går ikkje an å få av. Så då må eg få ordna til ein eller anna form for overgang. Ha lagt det igjen på hydraulikkverkstaden i håp om at ein kar der kan fiksa noko slikt til meg...

Komlo skrev:
Det viste seg vanskelegare enn eg trudde å få kopla regulatoren til flaska. Mutteren på regulatoren går ikkje an å få av. Så då må eg få ordna til ein eller anna form for overgang. Ha lagt det igjen på hydraulikkverkstaden i håp om at ein kar der kan fiksa noko slikt til meg...

Du skal skur av stem'en som mutra henger på, tror den er vranggjenget. Andre her vet mer om det der dog

Edit: Finner det ikke nå, men tror Oddvar Denmo eller Protto har lagt ut noen bilder og info om dette for en tid tilbake.

Ja, eg prøvde å skru den av, men den er limt med eit eller anna i tillegg til å vera skrudd på... Med skiftenøkkel endte det berre med øydelagde kantar på enden.

Hvis den er limt så kan du prøve forsiktig med varme. En liten gassbrenner og følge med på at det ikke blir alt for varmt. Er vanligvis ikke mye som skal til av varme på slikt lim.

Her er en eksplosjonstegning som jeg brukte for å skifte mutter.
12 er links gjenget, min var ikke limt.

Vedlegg

• micromatic.jpg
    micromatic.jpg
    38,3 KB · Sett: 301
12 er i messing og anna dim. enn mm på min, så den er no blitt ganske rund. Det var berre ein gummipakning i enden av denna, som skulle strammast 8) inntil co2 flaska. Det virka litt jalla.

Får høyra med han på hydraulikken neste veka, om han greidde å laga til noko, eller byta mutter. Det var visst veldig vanskeleg å finna ny mutter og... Kvifor brukar dei desse gjengene på co2 flaskene, viss dei er så sjeldne?

Nei en slik mutter har alle brannslukker-firmaer i hele landet. Skulle ikke være så vanskelig å finne. De sitter på alle co2 slukkerne.

Jeg fikk tak i mutter hos en sveiseutstyrsleverandør. Når kundene kjøpte nytt utstyr, så leverte de inn det gamle, og jeg kunne bare forsyne meg fra en palle med gamle manometre og regulatorer, gratis. Kan være verdt å prøve... :yes:

Det er jo og ein god ide! Får sjå om han kompisen greier få av den som står på først. Eg har ikkje utstyr til å få det til...

Tilbake
Topp