Prøvene ble sendt på torsdag, håper de kommer fram hele...PM sendes til de for adresse.
Prøvene ble sendt på torsdag, håper de kommer fram hele...
Hei,Prøve er mottatt, men lokket var løsnet. Plastposen rundt gjorde at det ikke ble alt for mye søl. Det var noe gjær igjen i koppen, og den gikk i en starter som står på magnetrøreren min nå.
Når den er klar skal jeg sende videre. Dersom noen i Oslo-området vil stikke innom meg for en prøve, så lar det seg gjøre også.
Jeg kan godt komme innom deg og hente - starte - og videresende. Står vel omtrent for tur ihht trådens påmelding...kan legge av nye prøver av det. I noe annet enn plastglass.
Jeg har kjøpt små 50ml plastglass på Åhléns. De koster 30 kr stykket. Har sendt minst 20 pakker med gjær så langt, og ingen har åpnet seg i posten ennå. Det kan jo være et alternativ.Ok, da er det avklart at apotekenes tisseprøveglass ikke holder trykk i postgangen :/
Har prøvd meg på å lage ei liste over kven som er interesserte. Ikkje heilt lett i ein tråd, fint om nokre nevner om dei er oversett. Og fint om folk seier i frå om dei hentar seg prøvar og ikkje treng å få tilsendt. Navna i raudt har fått kveik, eller har kveik undervegs.
Per Øyvind Arnesen
Petter F
JoakimO
Kaarekri
kjetinho
Fredrik R
msevland
arefsah
Claude Arne
Zliverfox
Rikvold
RawRoffe