Fjøset Bryggeri - avd Kjeller

Ser ut som en skybar som hører hjemme på toppen av en verdensmetropol og hvor drinkene koster $30.

Nice!
 
Var ikke så lett å få til ett bilde av dette men endelig ett par logo'r på plass
Blir etter hvert flere tårn i samme stilen...

p2yc.jpg
 
Hadde forresten en hyggelig tur til Kristiansand for to uker siden for å hente 15 fat. Endte opp med å fylle hele bilen med 90 fat... resterende 75 ble levert i stavanger området !  :)
Kan forresten på det sterkeste anbefale Håndverkeren & Christiansand brygghus til det som skal til sørlandet

sukw.jpg
 
På et slikt sted hadde jeg endt opp ganske ødelagt iom at jeg aldri hadde turt å sette fra meg et glass på de overflatene. "Fra hånd til munn" er vel et riktig begrep :)
 
Og kona kaller _meg_ nerd når jeg kommer med en øletikett-skrape Device og er happy for en nyinnkjøpt IPA Spiegelau glass, bare til IPA og APA :D

Ser konge ut man.
 
Da er utvidelsen til utleielokale i full gang! Blir inngang fra baren men en annen stil i dette rommet :) (ca 85m2 grunnflate + hems og kjøkken)Bar.jpg
Her er en illustrasjon hvordan rommet blir ute å røpe noe om materialer etc.... bilder fra byggeprosessen kommer
 
Sykt rått, da blir det å innrede naust mitt etter mal fra Sandnes( men med maritime preg.) . Men uansett hva jeg gjør så blir det ikke like bra. Nesten som jeg må ta meg en tur neste år til Sandnes kun for å sjå kor bra det er i real life.

Liker at folk går "all in" med hobbyen sin.

Easybrew
 
Tilbake
Topp