Fjøset Bryggeri - avd Kjeller

JensWiken skrev:
likeage.jpeg
+1
 
:amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen:
 
Har bare varme i skapet, har fått tak i noen kjøleskap som jeg bruker for å holde en lavere temperatur (dvs når jeg må under 12 - 14 grader som kjelleren holder på denne årstiden)
 
Herregud mann!!!! :amen:  :amen: :amen: du har satt gale tanker i hodet mitt og sikkert ganske mange andres hoder nå!  :)
 
Om hjemmebrygging var en religion ville dette vært Tempelet! Og hsporaland Yppersteprest/Pave.  :amen:  :amen:

Men stopp en hal ... hjemmebrygging ER en religion!!!
 
Bildene du har lagt ut her blir lagret som inspirasjon til jeg selv skal bygge hus! Utrolig bra! Regner med dette skal leies ut til arrangementer også?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
 
Fredrik J skrev:
Bildene du har lagt ut her blir lagret som inspirasjon til jeg selv skal bygge hus! Utrolig bra! Regner med dette skal leies ut til arrangementer også?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Skal nok ikke se bort ifra det blir litt utleie med tiden, i første omgang til kjente... Men først må jeg bli ferdig! Idag står alt på hode både inne og ute  :nosmile:
Baren skal etter planen være klar igjen til sommeren, så du må nok smøre deg med enda mer tålmodighet MegaTrond  ;)
 
TTT... Fekk endelig revet det gamle taket idag  :) Plutselig 5 + meter takhøyde! Satse på å være ferdig en gang i sommer

20130316221230.jpg
 
Uff, og jeg som har en kjeller jeg ikke visste hva jeg skulle bruke til, dette blir dyrt....

Utrolig flott!  :amen:
 
Dette gav inspirasjon. Synd det fremdeles er drift på gården jeg kommer fra... ;-)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
 
Tilbake
Topp