Grainfather...

Var først i kontakt med produsenten i Kina. De var veldig villige til å selge meg denne, men det er gutta i NZ som monterer den. De har vært i Kina og lært de å lage den også monterer de selv - sa Kina fabrikken. Så jeg fikk kontakt med produsenten slik. Hadde prototegningen før den kom ut på nettet og greier, veldig morro å følge med. Jeg har tigget og bedt om å få selge den i Norge, men de klarer ikke lage nok enda. NZ først, så Australia. Europa venter de med. Så vi får se. Virker som proffe nok så det kommer etterhvert. Legg merke til spennene på lokket. Skjønte ikke hvorfor de hadde det - helt til kobberhatten dukket opp. Skulle hatt en sånn på BB30'en.
 
....Jeg har tigget og bedt om å få selge den i Norge, men de klarer ikke lage nok enda. NZ først, så Australia. Europa venter de med. Så vi får se. Virker som proffe nok så det kommer etterhvert. ....

Det vart vel sagt til meg på Nürnberg-messa at den skulle vera leveringsklar i Europa i januar/februar. Kanskje den alt er på veg til ein norsk forhandlar....

Hva mener du?

Den har ein opsjon for destillering - det er lovleg på New Zealand. Det utstyret er ikkje lov å levera her i landet.
 
Ha ha, kanskje vestpå ein plass ;)

Ïsåfall er det i Stavanger.

Han som var på messa i Nurnberg verka relativt interessert i å få seld den og i og med at eg ikkje høyrde noko meir frå han rekna eg vel med at han hadde fått fast fisk ein stad på austlandet hjå nokon som ikkje hadde eigen bryggemaskin i sortimentet. Og det ser det ut til at eg kan ha hatt rett i opptil fleire gonger.

Her er lista over dei som står oppført som forhandlarar her i landet.

http://www.grainfather.co.uk/#!stockists/cgot
 
Tilbake
Topp