• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selger Ultimate Sparge Arm

Trist å høre Miguel, lest mange av dine poster og de har til tider vært svært hjelpsomme!

Hva vil du ha for ultimate sparge arm?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nevnte tidligere at jeg var interessert i induksjonsplata..

Hva vil du ha for den? Og i hvilken stand er den?
 
Leit å høre :-( har satt utrolig pris på din innsikt og kompetanse her på forumet. Jeg bor på Dal/eidsvoll, og brygger på Mogreina, er svært interessert i kjøleskapene dine og annet snacks . Kan selvsagt hente, både i dag og i morgen! Aktuelt å kjøpe skapene samlet.
 
1500 + frakt for mølla. Har du CO2 regulator kan jeg kjøpe det også å sende samlet. Samme gjelder om du evt har erlenmeyer kolber.
 
Sist redigert:
Hvis ingen vil kjøpe co2 5kg med ventil for 1500 (minst 2.5kg igjen) så kan du få den for 500. Mener jeg betalte 900 for den. Hatt en mystisk greie med den en gang men virket som den hikket. Brukt på ca 70 fat.

Utrolig kjipt å høre om situasjonen din. :(

Hva er status på trykktesting på co2-flaska? Er interessert om den har en liten stund igjen :)
 
Sa opprinnelig at jeg var interessert i CO2 regulatoren (35). Dersom DanielH vil ha flaska, kan vi sikkert ta dette 'sammen'. Du sa 500 for regulatoren. Hva må DanielH ut med for flaska?
 
Kjipt å høre Miguel! Vil bare ønske deg masse lykke til videre, både med nytt krypinn og alt som følger med det. Satser på at alt ordner seg slik at du kan komme sterkere tilbake!
 
Tilbake
Topp