Trakk du tilbake sparge armen også Miguel?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja. Dessverre.. Men den er forsåvidt unødig dyr ifht hvis du kjenner noen som kan sveise, iom at den var passe stor fra USA.
Trakk du tilbake sparge armen også Miguel?
Jeg ser den, er ganske mange billigere alternativer. Men er den bling faktoren da!
Kunne tenkt meg fatene og mottrykksfylleren, pris på dette samlet, og sender du?
Fatene er forsåvidt ledige men fikk bud nå (se over) av en mer lokal, og jeg er ikke så sugen på å måtte sende de.
Hei. Jeg tar to av de intakte fatene til 500 kroner, dersom de er hele og i orden, og de ikke er solgt. Er de med plast øverst?
Henter etter avtale.
Hva tenker du deg for dette samlet ink frakt til 3731 skien ?
Godt modifisert 50l HLT med to små kinapumper, en til intern resirkulering og en til skylling. Temp leses av idag med pid på intern sløyfe.
Er det montert varme element på denne ?
Mottrykksfyller fra ali express (fungerer utmerket). Kappet minimalt til å ta bjørnunger.
Et litt dyrere (bare med en hundrelapp eller to) refraktometer fra aliexpress. Viser riktig mm det er mye humleoljer. Ikke alle viser riktig.
Den er grei. Avtaler videre på pm.De er dine. Overlevering skjer helst på nyåret da jeg har evakuert premissene hvor alt står, hvis det er ok?
Gir deg 900 /stk Miguel. Som sagt bor på Dal og kan hente på kort varsel.Jeg har to fermentskap igjen. Det er en annen som er interessert og. De begynner på 500 pr stk, har fått bud på 750 men det var på PM så starter på 500 her i tråden.
At ikke enda flere har meldt sin interesse for disse er nesten mystisk. Går akkurat et 30L spann i de og stc1000+ sitter i døra. Selvmekk men har aldri begynt å brenne. Hoho. Alt er med wago og skapene er ryddige. Eneste kablene som henger er de til varmebelte og sensor. Resten går via femleder + 1 på innsiden av døra
Utrolig kjipt å høre om situasjonen din.
Hva er status på trykktesting på co2-flaska? Er interessert om den har en liten stund igjen
Gir deg 900 /stk Miguel. Som sagt bor på Dal og kan hente på kort varsel.