Mulig. Har sendt bilder til en som er interessert og venter bare på svar.Solgt boilermakeren?? Er int hvor mye malt er maks. Skal bruke som meskekjele.
Mulig. Har sendt bilder til en som er interessert og venter bare på svar.Solgt boilermakeren?? Er int hvor mye malt er maks. Skal bruke som meskekjele.
Hva er pris på den??
Kan jeg få noen bilder? Så kan kanskje sla til hvis han andre ikke skal ha.1900. Er noen hull som er tettet med blindplugg er etter hermscoil i den. Isolert med 10mm lyddempematte og termometeret er litt tregt noen ganger. Hull til skyllearm i lokket.
Har ikke hørt noe fra han andre.Kan jeg få noen bilder? Så kan kanskje sla til hvis han andre ikke skal ha.
@Miguel , solgte du noen gang skyllearmen? Hvis ikke, er den til salgs, hvor meget og kan du evt. sende?
Stemmer det ja. Kom ikke på det når jeg leste førsteposten igjen. Det forklarer jo årsaken.Nå var vel mye også støtte-erklæringer. En tråd som viser hjemmebryggermiljøet fra sin beste side.
Finanssjekk utført. Nødvendighetsanalyse unnagjort (med vanlig resultat; trenger ikke, men bør ha). Kan tilby max 1000 NOK (dvs. inkl. frakt), om det er interessant. Hvis ikke får den støve litt til