• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selger Ultimate Sparge Arm

1900. Er noen hull som er tettet med blindplugg er etter hermscoil i den. Isolert med 10mm lyddempematte og termometeret er litt tregt noen ganger. Hull til skyllearm i lokket.
Kan jeg få noen bilder? Så kan kanskje sla til hvis han andre ikke skal ha.
 
Finanssjekk utført. Nødvendighetsanalyse unnagjort (med vanlig resultat; trenger ikke, men bør ha). Kan tilby max 1000 NOK (dvs. inkl. frakt), om det er interessant. Hvis ikke får den støve litt til ;)
 
Nå var vel mye også støtte-erklæringer. En tråd som viser hjemmebryggermiljøet fra sin beste side.
 
sånn har det vert de i de 25 år med internett, masse nyttig og unyttig informasjon til selger/kjøper og spørrer, bra det ikke fremdeles må foregå over telefon :) attpåtill manuell mobiltelefon.
:)
 
Finanssjekk utført. Nødvendighetsanalyse unnagjort (med vanlig resultat; trenger ikke, men bør ha). Kan tilby max 1000 NOK (dvs. inkl. frakt), om det er interessant. Hvis ikke får den støve litt til ;)

Du skal få den på det premisset at hvis du har noe artig småbillig til overs som jeg trenger en dag så så den biten min ;)

1000kr er billig iom at det er RF, men jeg har ikke bruk for den iom at den ikke vil passe inn i nytt oppsett.
 
Tilbake
Topp