magnarm@gmail.com
Norbrygg-medlem
Ok I see.Virker som at det står mellom deg og @Finn Berger
Kort varsel hjelper ikke meg nå forsåvidt. Jeg er ikke i huset hvor alt står.
Ok I see.Virker som at det står mellom deg og @Finn Berger
Kort varsel hjelper ikke meg nå forsåvidt. Jeg er ikke i huset hvor alt står.
Ok I see.
Se posten over. Editerte.Jeg går opp tl 1000 pr.stk for fermenteringsskapene.
Jeg avstår! Finn må gjerne ta begge! No prob har mye utstyr fra før!!For å være ærlig synes jeg 1000 kr er for mye. Men det er opp til dere.
Jeg vet hvor finn bor. Ikke hvor Magnar bor. Men hvis dere skaffer biter (og kjøleskap fra finn f.eks) så tilbyr jeg meg å komme hjem til dere og lage et sånt kjøleskap. Man får laget det for under 1000 kr. Kan være at siden man må kjøpe kabler i visse lengder så blir det dyrt. Men av det som brukes blir det ikke 1000 kr.
Hva mener du?Er det bare meg eller ble det veldig ''gribb'' stemning i denne tråden?
..Ikke misforstå - et godt kjøp er et godt kjøp
...men.....
...er vi sikre på at alt var like gjennomtenkt?
Vel, om jeg er en gribb, så er jeg en relativt fornøyd gribb, i alle fall - om det er slik at jeg blir værende ved de to skapene. Og om Miguel får god pris, så kan vel ikke det være så galt?
Jeg mener jeg har budt 1000, så det må vel bli det!Skapene er tydligvis dine. Hva vil du gi? 750 eller 900?
Håper du har hellet med deg MiguelSer frem til nye inlegg fra deg,du er til inspirasjon for oss hjemmebryggere.Vil bare takke alle som har sendt sine støtte-erklæringer fra forumet både her, på PM og på SMS. Dere er virkelig Bro's (I mangel på et norsk ord). Selv om jeg kanskje aldri har møtt mange av dere før. Jeg er mildt sagt overrasket. Det er folk jeg "kjenner" og masse folk jeg aldri har møtt eler vet hvem er.
På nyåret skal jeg hive ut et nytt åte og satse på at frøkna som biter på faktisk tåler gluten
Jeg er tilbøyelig til å holde fast ved de 1000 - men det kan vi sikkert krangle videre om, om du synes det er nødvendig. Sender deg en PM, så kan vi avtale henting og sånt.Da sier vi 800 og du får uendelig support på både telefon sms og brevfluer fra meg mtp brygging, hvis du skulle trenge det. Du har lært jævla fort.