• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selger Ultimate Sparge Arm


Greia er at du kunne sikkert ringt på og bært de ut. Men jeg tror det står gjæringsdunker i de med rester oppi og muligens gjærrester i taket, siden jeg bare ga faen og dro. Jeg liker ikke å overlevere ting som ikke er i en stand jeg vil overlevere de i.

Uansett så ser jeg selv heller at du og finn tar et hver til 750 kr stk. Med mindre en av dere absolutt må ha begge. Synes 900 kr stk er akkurat litt overkant, men det får dere finne ut av :)
 
Sist redigert:
For å være ærlig synes jeg 1000 kr er for mye. Men det er opp til dere.

Jeg vet hvor finn bor. Ikke hvor Magnar bor. Men hvis dere skaffer biter (og kjøleskap fra finn f.eks) så tilbyr jeg meg å komme hjem til dere og lage et sånt kjøleskap. Man får laget det for under 1000 kr. Kan være at siden man må kjøpe kabler i visse lengder så blir det dyrt. Men av det som brukes blir det ikke 1000 kr.
 
Vel, for meg, som er en relativt upraktisk fyr, er det helt klart verdt 1000 å kunne hente et ferdig et - eller enda bedre: to for to tusen:). Men det var da ellers et veldig godt tilbud du kom med der. Vi får se hvordan auksjonen går først:).
 
Er det bare meg eller ble det veldig ''gribb'' stemning i denne tråden?

..Ikke misforstå - et godt kjøp er et godt kjøp
...men.....
...er vi sikre på at alt var like gjennomtenkt?
 
For å være ærlig synes jeg 1000 kr er for mye. Men det er opp til dere.

Jeg vet hvor finn bor. Ikke hvor Magnar bor. Men hvis dere skaffer biter (og kjøleskap fra finn f.eks) så tilbyr jeg meg å komme hjem til dere og lage et sånt kjøleskap. Man får laget det for under 1000 kr. Kan være at siden man må kjøpe kabler i visse lengder så blir det dyrt. Men av det som brukes blir det ikke 1000 kr.
Jeg avstår! Finn må gjerne ta begge! No prob :) har mye utstyr fra før!!
 
Er det bare meg eller ble det veldig ''gribb'' stemning i denne tråden?

..Ikke misforstå - et godt kjøp er et godt kjøp
...men.....
...er vi sikre på at alt var like gjennomtenkt?
Hva mener du?

Jeg har trukket tilbake alt jeg har funnet ut at jeg vil ha selv. Jeg har kranglet med folk på PM. Prisen jeg sier er det jeg vil ha.
 
Vel, om jeg er en gribb, så er jeg en relativt fornøyd gribb, i alle fall:) - om det er slik at jeg blir værende ved de to skapene. Og om Miguel får god pris, så kan vel ikke det være så galt;)?
 
Vil bare takke alle som har sendt sine støtte-erklæringer fra forumet både her, på PM og på SMS. Dere er virkelig Bro's (I mangel på et norsk ord). Selv om jeg kanskje aldri har møtt mange av dere før. Jeg er mildt sagt overrasket. Det er folk jeg "kjenner" og masse folk jeg aldri har møtt eler vet hvem er.

På nyåret skal jeg hive ut et nytt åte og satse på at frøkna som biter på faktisk tåler gluten :)
 
Da sier vi 800 og du får uendelig support på både telefon sms og brevfluer fra meg mtp brygging, hvis du skulle trenge det. Du har lært jævla fort.
 
Vil bare takke alle som har sendt sine støtte-erklæringer fra forumet både her, på PM og på SMS. Dere er virkelig Bro's (I mangel på et norsk ord). Selv om jeg kanskje aldri har møtt mange av dere før. Jeg er mildt sagt overrasket. Det er folk jeg "kjenner" og masse folk jeg aldri har møtt eler vet hvem er.

På nyåret skal jeg hive ut et nytt åte og satse på at frøkna som biter på faktisk tåler gluten :)
Håper du har hellet med deg Miguel:)Ser frem til nye inlegg fra deg,du er til inspirasjon for oss hjemmebryggere.
 
Da sier vi 800 og du får uendelig support på både telefon sms og brevfluer fra meg mtp brygging, hvis du skulle trenge det. Du har lært jævla fort.
Jeg er tilbøyelig til å holde fast ved de 1000 - men det kan vi sikkert krangle videre om, om du synes det er nødvendig:p. Sender deg en PM, så kan vi avtale henting og sånt.

Og jeg er glad for muligheten til å plage deg om det er ting jeg lurer på:). Det er fremdeles langt mer av ting jeg ikke har lært enn det er av ting jeg har lært. (Og så er det alt det jeg har lært, som jeg har glemt:oops:.)
 
Tilbake
Topp