• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selger Ultimate Sparge Arm

Hehehe! Visst er det billig, det er jo halv pris ;) Men det er det jeg har å by just nu, så om du kan leve med det så er det en deal.

Du får selvsagt first dibs på hva enn jeg måtte finne på å legge ut for salg neste gang (ikke at det er så ofte jeg selger noe - det hoper seg heller opp et lager, så like greit å sjekke med meg om det er noe artig du trenger så ser jeg om jeg har).

Send meg en PM så kan vi ta detaljene der ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg har det helt klart i hodet. Og sånn kommer det til å bli. Om to måneder ish så svinger det. Må vente på kjele fra Belgia, derav ventetiden. Svært enkelt to-kjelers no-sparge oppsett med kompatkherms styrt av PID og rom for utvidelse til et trekjelers-oppsett som jeg hadde før, men før det evt blir trekjelers må det knekkes noen harde nøtter mtp pumpe-oppsett i skyllekjele.
 
Takk for handelen! Skal i bruk ved neste brygging, antakeligvis neste uke [emoji6]

94fd627a6d8280e76ef3caa54956e960.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg har det helt klart i hodet. Og sånn kommer det til å bli. Om to måneder ish så svinger det. Må vente på kjele fra Belgia, derav ventetiden. Svært enkelt to-kjelers no-sparge oppsett med kompatkherms styrt av PID og rom for utvidelse til et trekjelers-oppsett som jeg hadde før, men før det evt blir trekjelers må det knekkes noen harde nøtter mtp pumpe-oppsett i skyllekjele.

Pumping fra HLT til mesk for og holde vannstanden over mesken konstant eller ?
Jeg bruker nå (snart) egen pumpe til det og egen pumpe til resirk og kuttet ut ventiler.
Pumpa i HLT står over elementene så de aldri blir tørre, litt ekstra sikkerhet der.
 
Pumping fra HLT til mesk for og holde vannstanden over mesken konstant eller ?
Jeg bruker nå (snart) egen pumpe til det og egen pumpe til resirk og kuttet ut ventiler.
Pumpa i HLT står over elementene så de aldri blir tørre, litt ekstra sikkerhet der.

Jeg kommer til å kjøre no sparge. Men det du beskriver hadde jeg i forrige oppsett. Da hadde jeg en liten flottør på skyllearmen som styrte ei pumpe som satt i HLT. Det var behagelig.
 
Tilbake
Topp