Påmelding til NM 2017

Jeg rundet bare til nærmeste heltall under alkoholstyrke, samt at jeg brukte g/liter som mål på OG/FG (altså 1080 i stedet for 1,08 o.l.). Regner med det går fint.
 
Jeg rundet bare til nærmeste heltall under alkoholstyrke, samt at jeg brukte g/liter som mål på OG/FG (altså 1080 i stedet for 1,08 o.l.). Regner med det går fint.
Det går fint. Du kan eventuelt fylde ut påmeldingsskjemaet på nytt med riktige data, hvis du ikke har sendt inn ølet enda.
 
Enig med loebrygg her. Jeg har sendt inn, så det får stå som det står. 0,2 prosentpoeng fra eller til har vel ikke all verden å si. Sannsynligvis er vel ikke målingen min av en sånn art at jeg kan fastslå alkoholinnhold ned til promillenivå heller, så for alt jeg vet kan det jo være helt rett som det er registrert. :)
 
En forbedring til neste år vil jo være om man kunne forandret på påmeldingsskjemaet også etter at øllet er registrert

Det er står defintivt på ønskelista, samtidig som det ble litt mer komplisert enn vi trodde da vi begynte å se på det. For eksempel ønsker vi at redigering skal låses på et eller annet tidspunkt, så deltagerne ikke kan endre øl som er vurdert og så ballet det bare på seg. Da ble løsningen å registrere på nytt :)
 
Hvorfor har jeg bare fått bekreftelse på at det ene øllet er mottatt når jeg sendte de i samme pakke?
 
Bare til orientering, så roter Oslo noe jævlig med pakkene om dagen på grunn av at "Vi holder på å flytte vår pakkeproduksjon over til den nye pakketerminalen i Oslo og i en innkjøringsperiode kan det derfor oppstå forsinkelser."
Pakker levert 13.3 ble ikke "live" i sporingssystemet før i dag. Men så kom også den ene pakken frem i dag, så det kan godt være at fotfolket likevel er i rute.
Men sikkert lurt å holde spare på kvitteringen inntil videre.
 
Bare til orientering, så roter Oslo noe jævlig med pakkene om dagen på grunn av at "Vi holder på å flytte vår pakkeproduksjon over til den nye pakketerminalen i Oslo og i en innkjøringsperiode kan det derfor oppstå forsinkelser."
Pakker levert 13.3 ble ikke "live" i sporingssystemet før i dag. Men så kom også den ene pakken frem i dag, så det kan godt være at fotfolket likevel er i rute.
Men sikkert lurt å holde spare på kvitteringen inntil videre.

Jeg har gått gjennom alle sporingsnummer som er registrert i påmeldingssystemet og det virker som veldig få pakker er påvirket. Det var flere tidligere i måneden, men nå kommer det meste fram innenfor normale framsendingstider. Ei pakke har blitt borte, men der hadde deltageren flere flaske han kunne sende inn, så ingen store problemer. Det er også en som har skrevet feil postnummer på ei pakke, og da sender Posten pakka til det postnummeret som står på pakka, ikke det postnummeret som burde stått på pakka.

Husk at det kun er for pakker med registrert sporingsnummer at du er garantert å få delta med øl som var postlagt senest den 13. mars (altså mandag denne uka). Har du ikke registrert sporingsnummer, er det ditt ansvar at pakke og hentelapp kommer fram i tide.
 
Jeg klarte ikke rekke posten på mandag, så jeg sendte tidlig på tirsdag, igår, den 14, det er bare en krysse-fingrene-situasjon?
 
Jeg har tatt en siste runde med sjekk av pakker i dag. Det ser ut til at det er to eller tre pakker som ikke kommer fram i tide, men disse er levert inn før fristen og blir håndtert. Noe uforutsett kan jo skje, men det ser ut som folk har vært flinke til å sende inn øl i tide.
 
Jeg har tatt en siste runde med sjekk av pakker i dag. Det ser ut til at det er to eller tre pakker som ikke kommer fram i tide, men disse er levert inn før fristen og blir håndtert. Noe uforutsett kan jo skje, men det ser ut som folk har vært flinke til å sende inn øl i tide.
Flotte greier! Mulig det har blitt sagt noe om det før også, men når kan man forvente å få se hvordan man ligger an?
 
Flotte greier! Mulig det har blitt sagt noe om det før også, men når kan man forvente å få se hvordan man ligger an?

Vi prøver å publisere resultater fortløpende, tilsvarende som det ble gjort i fjor. De første bedømmingene begynner i neste uke, også tar det noen dager å punche resultater. De siste bedømmingene er planlagt til 7. april, så noen resultater er ikke klare før rett oppunder påske. Det er ikke lagt noen plan om hvilke øl som dømmes når enda.
 
Pakken min er hentet i følge Posten, men status på påmeldingsskjema er "Sendt fra deltager". Regner med at det viktigste er at den er hentet, håper den bare ikke er rotet bort etterpå :)
 
Begge øl er sendt og jeg ser på sporingen at begge er utlevert fra butikk. Det er bare den ene som står som registrert hos dommer på påmeldingsiden. RDWHAHB?
 

Similar threads

G
Svar
0
Sett
983
gustavfoseid
G
J
Svar
0
Sett
382
Jørgen Olsen
J
G
Svar
0
Sett
767
gustavfoseid
G
G
Svar
0
Sett
891
gustavfoseid
G
Tilbake
Topp