Det går fint. Du kan eventuelt fylde ut påmeldingsskjemaet på nytt med riktige data, hvis du ikke har sendt inn ølet enda.Jeg rundet bare til nærmeste heltall under alkoholstyrke, samt at jeg brukte g/liter som mål på OG/FG (altså 1080 i stedet for 1,08 o.l.). Regner med det går fint.
En forbedring til neste år vil jo være om man kunne forandret på påmeldingsskjemaet også etter at øllet er registrert
Send mail til nm@norbrygg.no med deltagernummer og pakkenummer.Hvorfor har jeg bare fått bekreftelse på at det ene øllet er mottatt når jeg sendte de i samme pakke?
Send meg nummeret på PM så skal jeg sjekke senere i dag.Hvorfor har jeg bare fått bekreftelse på at det ene øllet er mottatt når jeg sendte de i samme pakke?
Bare til orientering, så roter Oslo noe jævlig med pakkene om dagen på grunn av at "Vi holder på å flytte vår pakkeproduksjon over til den nye pakketerminalen i Oslo og i en innkjøringsperiode kan det derfor oppstå forsinkelser."
Pakker levert 13.3 ble ikke "live" i sporingssystemet før i dag. Men så kom også den ene pakken frem i dag, så det kan godt være at fotfolket likevel er i rute.
Men sikkert lurt å holde spare på kvitteringen inntil videre.
Ja. Samme som meg og jeg burde virkelig vite bedre...Jeg klarte ikke rekke posten på mandag, så jeg sendte tidlig på tirsdag, igår, den 14, det er bare en krysse-fingrene-situasjon?
Jeg klarte ikke rekke posten på mandag, så jeg sendte tidlig på tirsdag, igår, den 14, det er bare en krysse-fingrene-situasjon?
Flotte greier! Mulig det har blitt sagt noe om det før også, men når kan man forvente å få se hvordan man ligger an?Jeg har tatt en siste runde med sjekk av pakker i dag. Det ser ut til at det er to eller tre pakker som ikke kommer fram i tide, men disse er levert inn før fristen og blir håndtert. Noe uforutsett kan jo skje, men det ser ut som folk har vært flinke til å sende inn øl i tide.
Flotte greier! Mulig det har blitt sagt noe om det før også, men når kan man forvente å få se hvordan man ligger an?