Konisk fermentering fra GF

Fikk mail om den her om dagen. Er mulig å forhåndsbestille nå straks fra butikker tenker jeg. Men jeg satt der og syntes at hvis det virker uten hiccups så er det et fantastisk produkt. Med glykolkjøling, displayet blir festet med magnet, man kan velge hvor langt opp i bøtta men vil tappe fra (to forskjellige lengder, ene bestilles separat).

Men du verden for et fett produkt.
 
Ja, så primærregulatoren i videoen. Trodde først alt var integrert, alla grainfather, da jeg hørte om de. Hva er dimensjonen på regulatoren?
 
Er vel en glykolkjøler for styre temp på 4koniske fermentere samtidig. Dvs Kønn-daddy skal kaste seg inn på gjæringa : er 4 ut fra glykol boksen, og regulatorene som styrer opp/ned sitter på selve gjæringskaret


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Holy moly, sexy greier! Kommer den i 60 liter? PRETTY PLEASE?! :D


Er vel bare 30liter GF style.. kommer vel i KIT også med kegerator og 3-4kegs.. så du skal få et "komplett" kvarke-bryggeri..

Men ikke dum tanke: hva med å få på plass en GF på 50-60l?
Er vel nok av oss som kunne tenke oss en litt mer heavy duty?
(Og da selvfølgelig lage fermenter til den også Mads)

Konkurrentene har jo nettopp dette..


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Tror planlagt pris er Ca 3000.- pr. Gjæringskar og Ca 5000.- for kjøler. Men det er noen mnd. Siden den prisen ble nevnt. Frister veldig. :)
Blir jo ikke gratis.. men var det egentlig helt krise?
Håper faktisk den promo-saken som nå går ut barberer litt.. for da blir det å prøve. [emoji16][emoji481]


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Sist redigert:
Ser at Bryggerene skrev på Facebook siden sin at komplett sett blir 16000,- .....
Og uten kjøleren ble det 6500,-
 
Den ligger ute til forhåndssalg nå. Conical £450 og chiller £850. Så da har prisen blitt oppjustert en del siden sist jeg så priser. Men det er fortsatt billig i forhold til konkurrentene.
 
Tilbake
Topp