Vi samler oss for å smake på hverandres øl!

Fantastisk flott initiativ og konsept Staro ,
Dessverre kan jeg ikke denne helgen,
men håper dette blir en fast agenda for oss
øl-likere.Og godt eller vondt øl,så er det uansett morsomt å få det bedømt av likesinnede.Og tenk om andre liker ølet man lager
 
Fantastisk flott initiativ og konsept Staro ,
Dessverre kan jeg ikke denne helgen,
men håper dette blir en fast agenda for oss
øl-likere.Og godt eller vondt øl,så er det uansett morsomt å få det bedømt av likesinnede.Og tenk om andre liker ølet man lager
Dette er en innsats fra hele styret i NB-Oslo, så jeg vil ikke ha skryten alene :)

Du får slenge deg med neste gang Egil, dette er helt klart noe vi håper å gjøre ofte. Det ser nå ut som vi har litt mer forutsigbare leieforhold til lokaler så vi kan planlegge lengre frem i tid.
 
Prøver å melde meg på, men får dette:
"Feil i medlemsnummer!

Husk at kun medlemmer i Norbrygg Oslo kan melde seg på."

Jeg står som medlem i Norbrygg Oslo i følge detaljene mine i Hypersys.
 
Prøver å melde meg på, men får dette:
"Feil i medlemsnummer!

Husk at kun medlemmer i Norbrygg Oslo kan melde seg på."

Jeg står som medlem i Norbrygg Oslo i følge detaljene mine i Hypersys.
Da er dette fikset og du er påmeldt. Du kan melde deg på til fremtidige arrangement selv.
 
Som en del av de som arrangerte i sammen med Jørgen i dag. Vi fikk smake forskjellige øl. Det var alt fra pils til staut og mjød. Samtalen ble om øl typer til brygging, usmaker og generelt om øl.
Synes at det var vellykket kveld.
 
Takk for en særs trivelig ettermiddag med nesten bare godt øl - og det vonde ølet til John Petter var slett ikke så ille, det heller:). Egentlig veldig godt, faktisk, om det ikke hadde vært for én uheldig ingrediens.

Spaserturen opp til Grefsen stasjon til slutt foretok jeg i såpass løftet stemning at jeg merket lite til motbakkene:p.
 
Takk for godt samvær og masse deilig øl! Jeg fikk mye ny viten og inspirasjon.
Takk, Finn, for snill omtale av ølet jeg hadde med. ;-)
Neste gang skal jeg ikke la hr. Berger være så generøs med skjenkingen... For en som pleier å være fornøyd med to øl om kvelden, ble det litt i overkant. Men jeg kom meg trygt hjem til fruen. Hun ble glad for ølene jeg fikk med meg og ber meg hilse. :)
 
Hvis ikke notatene ble helt feil er dette utvalget vi hadde tilgjengelig i går:
 
Takk for godt samvær og masse deilig øl! Jeg fikk mye ny viten og inspirasjon.
Takk, Finn, for snill omtale av ølet jeg hadde med. ;-)
Neste gang skal jeg ikke la hr. Berger være så generøs med skjenkingen... For en som pleier å være fornøyd med to øl om kvelden, ble det litt i overkant. Men jeg kom meg trygt hjem til fruen. Hun ble glad for ølene jeg fikk med meg og ber meg hilse. :)

hehe - neste gang kan jo du skjenke meg;).
 
Tilbake
Topp