Deilige bilder!!!

Første kjøring med rims. Dobbeltbock.
aed75383a9b0905097bbee45e9709451.jpg
 
Har fått dilla på magnetventiler.. supre greier.. da kobler du med litt relle og en eller annen form for styring (brytere, pi eller plc) da trykker du for det du vil ha den til å gjøre og så åpner og stenger den helt av seg selv..
 
Har fått dilla på magnetventiler.. supre greier.. da kobler du med litt relle og en eller annen form for styring (brytere, pi eller plc) da trykker du for det du vil ha den til å gjøre og så åpner og stenger den helt av seg selv..

Ikke... gi meg... ideer!!! [emoji23]
 
Var det hendelen på trekranen som som satte seg fast? Selve kranen skal jo stå fast i fatet. Men dersom det blir umulig å ta ut en prøve så er jo ikke det bra nei.
Hvor får man tak i beslaget du har skrudd fast i tønnen? Det så jo smart ut, å skru kranen fast i et beslag og ikke i selve tønneveggen.

Ja hendelen låser seg pga sukker med en gang. Alle delene er kjøpt på Biltema. Messingskruer. Brukte våtromsilikon mellom treverk og den runde messingsdingsen (beslaget). Husker ikke hva den runde dingsen heter, og fant den heller ikke når jeg søkte på Biltema nå. Det er en rørleggergreie.
 
Plutselig dukket det opp en mulighet til «å gjere det» (gjære det...) på «galemåten». Hva tro dere gutter? Kan dette gå bra? WLP 833, pitch på 10 grader. (Nok og frisk gjær) Ren oksygen i et par minutter. En slags IPL/Internasjonal lager. @Gahr. @Espen Lothe.

Setter på lokk etter et par dager.
OG 1056. HopShot til 40 IBU og 400 gram humle i WP, 80 grader 30 min.

0d60deae9c586e1f48e615a054c1a50d.jpg

6d3bb860fa7ca60db7ef459d21f4eb78.jpg
 
Tilbake
Topp