Når man skal på fest og får beskjed om at "Det blir servert mat og drikke"
Og så serveres det hjemmebrygg.
![]()
Så gjenstår det å se om det er godt da....
Virker jo som en veldig god vert, selv om kanskje ølet ikke skulle treffe din gane i riktig vinkel.
Når man skal på fest og får beskjed om at "Det blir servert mat og drikke"
Og så serveres det hjemmebrygg.
![]()
Så gjenstår det å se om det er godt da....
En god kamerat fra studietiden.Virker jo som en veldig god vert, selv om kanskje ølet ikke skulle treffe din gane i riktig vinkel.
Virker jo som en veldig god vert, selv om kanskje ølet ikke skulle treffe din gane i riktig vinkel.
Ølet skal ikke helles fra bordhøyde til gulv, Lars. Dette trodde jeg du visste.
Sorry. Skal ikke gjenta seg.Ølet skal ikke helles fra bordhøyde til gulv, Lars. Dette trodde jeg du visste.![]()
Bilde? Vi er tross alt i denne tråden...Denne mørke taybeh'en kunne du helt fra takhøyde til gulv uten at det hadde spilt noen som helst rolle. Altså, jeg syns det er kult at det brygges i Palestina, men det er et stykke igjen til de har kontroll på håndverket.![]()
Ja, det funka jo før siste forumoppdatering...Bilde? Vi er tross alt i denne tråden...
Du får rydde bort dropsene før besøket kommer, ellers spiser hun dem opp mens du henger over grytene. [emoji5]Etter att bryggebutikken min gikk konken har jeg måttet dra til Bergen eller Haugesund for råvarer. Fikk høre att Mekk på stord hadde startet å selge litt sett og div. bryggeting. Tok turen innom idag, ikke alverden til utvalg, men gjett hva jeg fant.....Vis vedlegget 38946
Mine etterlengtedte Karboneringsdrops fra Italy.... oooohhhh lykke Kjøpte det de hadde 2kg ble med hjem idag, de skulle få mer neste uke... så da blir det nok en tur til. Brenn Muntons....
Besøket har vært her i en måned.... er mer redd for ølet forsvinner enn sukkeret... Ho liker heksebrygget mitt ser det ut fraDu får rydde bort dropsene før besøket kommer, ellers spiser hun dem opp mens du henger over grytene. [emoji5]
Vis vedlegget 38947 Pent bilde av min måte å coldcrashe på !