Deilige bilder!!!

Når man skal på fest og får beskjed om at "Det blir servert mat og drikke"
Og så serveres det hjemmebrygg.

9335ed872aa311fe7048d396f291cab3.jpg


Så gjenstår det å se om det er godt da....

Virker jo som en veldig god vert, selv om kanskje ølet ikke skulle treffe din gane i riktig vinkel.
 
Virker jo som en veldig god vert, selv om kanskje ølet ikke skulle treffe din gane i riktig vinkel.
En god kamerat fra studietiden.
En av de få jeg fremdeles har kontakt med. Han er en utmerket vert.

Han har vært med å brygge et av ølene.
 
Denne mørke taybeh'en kunne du helt fra takhøyde til gulv uten at det hadde spilt noen som helst rolle. Altså, jeg syns det er kult at det brygges i Palestina, men det er et stykke igjen til de har kontroll på håndverket. :(
 
Denne mørke taybeh'en kunne du helt fra takhøyde til gulv uten at det hadde spilt noen som helst rolle. Altså, jeg syns det er kult at det brygges i Palestina, men det er et stykke igjen til de har kontroll på håndverket. :(
Bilde? Vi er tross alt i denne tråden...
 
Forumet har tydeligvis fått en IDIOTISK begrensning på filstørrelser som ihvertfall legger en demper på denne tråden. Jeg får bare beskjed om at filstørrelsen er for stor når jeg prøver å laste opp. Hvis jeg må skalere ned bildene eller fikle med innstillinger på kamera for å poste på forumet så skjer det ikke.
 
Etter att bryggebutikken min gikk konken har jeg måttet dra til Bergen eller Haugesund for råvarer. Fikk høre att Mekk på stord hadde startet å selge litt sett og div. bryggeting. Tok turen innom idag, ikke alverden til utvalg, men gjett hva jeg fant.....IMG_20181103_164253.jpg
Mine etterlengtedte Karboneringsdrops fra Italy.... oooohhhh lykke Kjøpte det de hadde 2kg ble med hjem idag, de skulle få mer neste uke... så da blir det nok en tur til. Brenn Muntons....
 
Etter att bryggebutikken min gikk konken har jeg måttet dra til Bergen eller Haugesund for råvarer. Fikk høre att Mekk på stord hadde startet å selge litt sett og div. bryggeting. Tok turen innom idag, ikke alverden til utvalg, men gjett hva jeg fant.....Vis vedlegget 38946
Mine etterlengtedte Karboneringsdrops fra Italy.... oooohhhh lykke Kjøpte det de hadde 2kg ble med hjem idag, de skulle få mer neste uke... så da blir det nok en tur til. Brenn Muntons....
Du får rydde bort dropsene før besøket kommer, ellers spiser hun dem opp mens du henger over grytene. [emoji5]
 
Tilbake
Topp