Ting å kjøpe før 350 kr grensa forsvinner?

Hvilke bryggerelaterte ting kan det være lurt å kjøpe før 350 kr grensa forsvinner? Hva skal du kjøpe?

Jeg kommer ikke på noe og trenger inspirasjon.
 
Hadde jeg hadd triclamp i systemet mitt eller planer om å få det hadde jeg nok hamstret kraftig nå.

Går nok over til triclamp system noen måneder etter at det er for sent.
Den andre setningen din var akkurat det jeg tenkte da jeg leste den første. :confused:
 
Hadde jeg hadd triclamp i systemet mitt eller planer om å få det hadde jeg nok hamstret kraftig nå.

Går nok over til triclamp system noen måneder etter at det er for sent.
This man speaketh the truth.

Jeg tenker nok jeg kjøper mere 1/2" npt-deler i alle mulige former og farger.
 
Hva passer egentlig den fasinerende dingsen med ballock på øl og gass på, linket i innlegget over? Kan den brukes på keykeg type fat, eller er dette noe annet?
 
Tipper den er for å skru inn i diverse alfabetfat (G, D, S osv). Er det samme gjenger på disse forskjellige fatene?

Vil ikke passe på Keykeg.
 
Tipper den er for å skru inn i diverse alfabetfat (G, D, S osv). Er det samme gjenger på disse forskjellige fatene?

Vil ikke passe på Keykeg.

Er til bryggerifat, ja. Det er ikke nødvendigvis samme gjenger på alle fat. Noen har visst dessuten en slags bajonettfatning og ingen gjenger. Men føler meg rimelig sikker på at denne passer på de fatene som jeg har, som er kinafat kjøpt nye fra ølbrygging.no. Ser ihvertfall like ut på øyemål ut fra bilder.
 
Jeg driver og hamstrer det siste jeg tror jeg trenger av triclamps. Merk, "jeg tror jeg trenger", men bedre å ha en del for mye som man kan ta av, enn å ikke ha det.

Ellers leste jeg at posten så for seg å gjøre pengetsraffen for å fortolle selv billigere, de snakket om "under 100kr". Det er da ikke godt nok i det hele tatt? Har ikke svenskene ti kroner?

Men småting i RF er vel sikkert greit å stocke opp på, av den typen man selv bruker, evt å stocke opp på ting man ser for seg å bruke videre, er vel bedre å kjøpe billig nå uten tårer, og la det ligge, enn å kjøpe dyrere senere, hvis man vet det skal brukes senere vel å merke.

SSR'er, kjøleribber, kanskje en STC i backup, evt en Sestos, Sånne småting man har fra før som kan svikte, samt det jeg skrev over mtp rustfritt.
 
Tilbake
Topp