Flaskekonkurranser i regi av Norbrygg Oslo i 2019

Lurer på om Strømmen honorerer premiegavekortet fra pilskonkurransen:(? (De gjorde i alle fall det med premien fra klubbmesterskapet i fjor høst.)
 
Sist redigert:
Jeg minner om at påmeldingen til høstens flaskekonkurranse i regi av Norbrygg Oslo er åpen. Innleveringsfristen i konkurransen for øl fra de britiske øyer er lørdag 12. oktober, og bidragene kan enten leveres i Drammensveien 43 eller sendes i posten. Mer informasjon i første innlegg i denne tråden.
 
Innleveringsfrist er samme dag som vi arrangerer Klubbmesterskapet. Innlevering kan derfor gjøres da :)
 
Innleveringsdag er ikke automatisk lik dag for bedømming... Just sayin.... ;)

Spøk til side, skal du delta i år @AndyHagen ?

peram
Jæjæ. ;) Så det blir ikke annonsering av vinnere samme kvelden da. Nei, det var kanskje litt tight. Tenkte bare litt som sist.
Deltar med to øl på flaskekonk og antagelig ett på klubbmesterskapet. Du da @peram ?
 
Lurer på om det kan leveres bidrag i 0,33 standard Bryggselv flasker? [emoji2]

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
 
Jeg minner om at det begynner å nærme seg påmeldings- og innleveringsfrist for høstens flaskekonkurranse for britisk øl. Bidrag kan leveres i forbindelse med vårt arrangement Klubbmesterskapet i Drammensveien 43 førstkommende lørdag, eller samme sted fredag kl. 17-19. Bidrag kan også sendes via post - men da begynner det å haste.

Se første post i denne tråden for flere detaljer og lenke til påmelding.
 
Glemte å sende før jeg reiste på høstferie. Så en annen BW eller imperial stout får vinne.
 
Jeg minner om at det begynner å nærme seg påmeldings- og innleveringsfrist for høstens flaskekonkurranse for britisk øl. Bidrag kan leveres i forbindelse med vårt arrangement Klubbmesterskapet i Drammensveien 43 førstkommende lørdag, eller samme sted fredag kl. 17-19. Bidrag kan også sendes via post - men da begynner det å haste.

Se første post i denne tråden for flere detaljer og lenke til påmelding.

Sender i morgen og håper den kommer frem!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Gratulerer så mye til vinnerne av Oslomesterskapet i britisk øl
  • Førsteplassen går til Arne B. Langleite og hans barley wine "Big Boy".
  • Andreplassen går til Finn Berger for hans golden ale "Hard Brexit Ale".
  • Siste pallplass går til Aleksander L. Andersen for imperial stouten "Svarten".
Les hele artikkelen på norbrygg.no
 
Sist redigert:
Gratulerer så mye til vinnerne av Oslomesterskapet i britisk øl
  • Førsteplassen går til Arne B. Langleite og hans barley wine "Big Boy".
  • Andreplassen går til Finn Berger for hans golden ale "Hard Brexit Ale".
  • Siste pallplass går til Aleksander L. Andersen for imperial stouten "Svarten".
Les hele artikkelen på norbrygg.no

Gratulerer til dere alle sammenc:)! @Finn Berger holder tydeligvis jevnt høyt nivå ;)
 
Tilbake
Topp