Deilige bilder!!!

Jeg vil anta at den kassa hadde vært den som ble tømt helt sist på et nachspiel :D
Det er jo det det ville vært interessant å finne ut av. Jeg er ikke så overbevist om at vi ikke ville likt den, men vi må jo regne med at den ikke var helt lik en moderne Urquell. Det vi veit, er at den blei en dundrende suksess.
 
Ble litt sommerhopping selv i dag etter og ha tilbrakt den siste uken i skogen med covid.

Litt Italienere, en liten formsak før jeg reiser ned i September
IMG-6715.jpg


Diverse humlerier, pils og hvete øl
IMG-6737.jpg


Buxton fanatiker, så kjøper det jeg kommer over av dem.
Beak er nytt for meg, tar en sjans!
IMG-6743.jpg
 
Ble litt sommerhopping selv i dag etter og ha tilbrakt den siste uken i skogen med covid.

Litt Italienere, en liten formsak før jeg reiser ned i September
IMG-6715.jpg


Diverse humlerier, pils og hvete øl
IMG-6737.jpg


Buxton fanatiker, så kjøper det jeg kommer over av dem.
Beak er nytt for meg, tar en sjans!
IMG-6743.jpg
Sto og kikket på de Theresianerene men droppet dem. Hører gjerne om de er verdt prøve.
 
Tapp.jpg
Fått tappet fire forskjellige øl på flaske.
Litt NM-deltagere og gaver, og noen langtids-leieboere i kjeller.
BW kom smertefritt på flaske, men DobbelBock strittet seriøst i mot, havnet både i tak, vegg, gulv og på tappemesteren selv :mad:
Varierende fyllingsgrad, men om ikke annet er det kapslet på skum:rolleyes:
 
Ja, når du snakker om fornuftige ting

Nå blir det snart tripel cherry sour eller no sånt @Petter Mandt
Fikk i går melding fra en bekjent om at jeg kunne komme å høste kirsebær og heldigvis var det én suburban brett igjen hos strømmen
Tror jeg lar Barley Winen ligge, men har litt forskjellig Tripel / blond og dme jeg kan bruke
 

Vedlegg

  • IMG_5242.jpeg
    IMG_5242.jpeg
    1,5 MB · Sett: 15
  • IMG_5247.jpeg
    IMG_5247.jpeg
    1,5 MB · Sett: 15
  • Screenshot 2022-07-20 at 11.38.34.png
    Screenshot 2022-07-20 at 11.38.34.png
    1,2 MB · Sett: 15
Sist redigert:
Ja, når du snakker om fornuftige ting

Nå blir det snart tripel cherry sour eller no sånt @Petter Mandt
Fikk i går melding fra en beskjent om at jeg kunne komme å høste kirsebær og heldigvis var de én suburban brett igjen hos strømmen
Tror jeg lar Barley Winen ligge, men har litt forskjellig Tripel / blond og dme jeg kan bruke
Nice. DME skal jo funke bra. Du kan jo plukke med litt maltodekstrin (brewbody), så får Brett litt ekstra mat over tid :D
 
Ble litt sommerhopping selv i dag etter og ha tilbrakt den siste uken i skogen med covid.

Litt Italienere, en liten formsak før jeg reiser ned i September
IMG-6715.jpg


Diverse humlerier, pils og hvete øl
IMG-6737.jpg


Buxton fanatiker, så kjøper det jeg kommer over av dem.
Beak er nytt for meg, tar en sjans!
IMG-6743.jpg
Beak er bra greier det og, ellers veldig enig i at Buxton har levert mye godt!
 
0
Hadde noen tyske venner innom som tok med noe til meg...

Nå kan jeg si "Bare en øl til" og faktisk mene det :cool:

Vis vedlegget 57953
Btw; Noen som kjenner til om det selges (karbonert) drikke i flasker med «standard» skrukork som er større enn 1.5l i Norge? Dess større dess bedre … Hadde vært perfekt for små testbatcher, hvor man da også kan trykkoverføre og karbonere …
 
Btw; Noen som kjenner til om det selges (karbonert) drikke i flasker med «standard» skrukork som er større enn 1.5l i Norge? Dess større dess bedre … Hadde vært perfekt for små testbatcher, hvor man da også kan trykkoverføre og karbonere …
Har aldri sett de,men så bor e i et område der det er ikke så stort utvalg med øl.Ølbrygging skal komme med plastfat fra kegland på 4l og 8l snart etter rykter
 
Ølbrygging skal komme med plastfat fra kegland på 4l og 8l snart etter rykter
Ja, denne typen som koster en 50-lapp i Australia og tåler 4 bar:

Fin å ha noen sånne i en kjøleboks full av is og med tappekraner på utsiden, billig keezer... :)
 
Tilbake
Topp