Sommerfest i Oslo 11. juni

Tror jeg prøver å raske med meg litt münchener dunkel hvis ikke det begynner å bli for mye øl for en simpel hverdag. :)
Jeg tar med meg det regner med å klare å drikke sjøl - pluss litt til. Og så er det jo handla inn litt, også.

Det er jo ikke sikkert alle drar med seg store mengder - og det gjør vel ikke noe om en må ta med seg litt hjem, heller. Med mindre det er såpass vondt at en gjerne vil bli kvitt det, da;).

Med fare for å være premie-biased her, takk for en superhyggelig kveld! Veldig gøy å smake på NM-premierte, og veldig interessante og øyeåpnende smaksopplevelser i @arne_mo sin regi på tradisjonsbrygg og kveik.
Når du kjenner aromaen av ferskstekt italiensk capricciosa-pizza med oregano, og granskuddsirup i ettermaken - så vet du at du har prøvd noe veldig spennende!! (@Finn Berger, @john petter @msevland mfl.)

Et fabelaktig arrangement. Ikke bare var alt ølet godt, men folka ... :). Det er noe med norbryggere. Hyggeligere folk finnes ikke.

Men særlig takk til Knut, som hadde hovedansvaret - og som til og med hadde fiksa væravtale. Med hvem vites ikke, men det funka:).

Om en smaksmessig højdare blant alle skal nevnes, må det være tradisjonsølet, både fra Bygland og fra Tveite (Arne og Per Øyvind). Det var en øye-åpner:)!

Tilbake
Topp