Oddvar Demmo
Norbrygg-medlem
Har overgangen fra flowtech i hus, men mangler flaske fra Jula.
Rapporterer når jeg har alt på plass og har testet.
men de var fri. andre alternativer ?
Har overgangen fra flowtech i hus, men mangler flaske fra Jula.
Det er ikke all verdens prisforskjell mellom den overgangen og en regulator fra Jula, om jeg ikke husker feil.men de var fri. andre alternativer ?
Det kan være Brewshop har kjøpt det de har.men de var fri. andre alternativer ?
Det er ikke all verdens prisforskjell mellom den overgangen og en regulator fra Jula, om jeg ikke husker feil.
Tok med overgangen til Jula for å teste. Den passet ikke på CFH-flaskene.Har overgangen fra flowtech i hus, men mangler flaske fra Jula.
Dette er rotete så veldi bra at du sjekker.Tok med overgangen til Jula for å teste. Den passet ikke på CFH-flaskene.
Det virker som Jula har feilmerket på nettsiden. CFH har M11 tilkobling ikke M10.
Du vil ikke få løst opp mer enn ca 15 mg/l med oksygen i vann ved 0 ⁰C, men ved feks. 10 ⁰C er det maks 11 mg/l. Ref.:Hvor mye på et 20 l brygg er bra ? hvor mye er "farlig" mye ?
Jeg har droppet flowmåler og bare peist på noe og håpt det er bra, ikke merket noe galt
Så langt jeg har fått informasjon om, har Jula byttet leverandør og flaskene har M11 og venstregjenget.Tok med overgangen til Jula for å teste. Den passet ikke på CFH-flaskene.
Det virker som Jula har feilmerket på nettsiden. CFH har M11 tilkobling ikke M10.
Ja CFH flaskene må skrues i av retning for å skru de på. Å kjøpe dette fra Danmark koster skjorta, er det noen annen fremgang i denne utfordringen.Har ikke testet, men her ser det ut til at man kan få M11 tilpasset CFH flasker.
Regulator til CFH flasker
Gasregulator i messing til CFH gasflasker Indgang: M11x1 Udgang: 4 mm Tryk: 3 barwww.specialbutikken.dk
Ser enkelte som selger CHF flaskene spesifiserer at det er venstre-gjenger. Vil det si motsatt av vanlige gjenger?
Er ikke det enkleste å bare kjøpe den typen flaske som passer til de regulatorene vi har?Ja CFH flaskene må skrues i av retning for å skru de på. Å kjøpe dette fra Danmark koster skjorta, er det noen annen fremgang i denne utfordringen.
Jeg har avskrevet Jula flaskene. Brewshop har Oxyturbo flasker med næringsgodkjent gass rett rundt hjørnet.Er ikke det enkleste å bare kjøpe den typen flaske som passer til de regulatorene vi har?
du får dem pr. post da, er det OK ?Jeg har avskrevet Jula flaskene. Brewshop har Oxyturbo flasker med næringsgodkjent gass rett rundt hjørnet.
Slik jeg har skjønt @Manfred kommer de ikke til å sende pr. post. Men håper lokale bryggebutikker vil selge.du får dem pr. post da, er det OK ?