www.oa.no
www.oa.no
Og så kunne de brygge et dampøl og kalle det Skibladner![]()
Satser på unikt konsept: – Vil tilby noe helt nytt
Med øltypene Mjøsbris og Mjøspils håper Anne Mette å gi gjøvikensere et helt unikt kafétilbud.www.oa.no
"Går alt slik Anne Mette Gjestrumbakken og Vibes Kafe ønsker, vil det til sommeren være mulig å nyte kafeens egne hjemmebryggede øl i gågata på Gjøvik. (...) Dersom alt går i orden vil kafeens egetbryggede pilsner og pale ale stå på menyen til sommeren. Disse skal etter planen hete Mjøspils og Mjøsbris."
Kunne du destillere det der til noe vi vanlige dødlige ville være i stand til å begripe noe avMedie, schmedie.... bruk av untappd data som et eksempel for graf-database. Advarsel: svært tungt fagmateriale, men topp om noen ønsker å lære om grafdatabase...
Ser du jukser på sudokuen, det er vel ikke lov med hjelpetall?Hva? to spørsmål etter hverandre med samme svar?
Vis vedlegget 76487
Det sier dattera mi også, jeg liker å erte henne med at det er juksDet er lov og nødvendig når den er vanskelig.
Jeg har skjønt såpass at det der ikke er en sport jeg skal gi meg inn iDet sier dattera mi også, jeg liker å erte henne med at det er juks![]()
Nei, det er juks! Hukommelsen må trimmes, og da er det bedre å prøve å løse en sudoku uten hjelpetall selv om det kanskje betyr at man ikke klarer å løse denHjelpetall er HØYST nødvendig!![]()
Fotlenke= arrestantpassefiseringsutstyr... Rolf hansen er for viderekomne med god tid.. min far er pensjonist og har løst kryssord siden tidenes morgen så han sjekker av på begge boksene.Jeg har skjønt såpass at det der ikke er en sport jeg skal gi meg inn i. Holder meg til gammaldags kryssord, type Rolf Hansen.