Bård Mathisen
Norbrygg-medlem
Når publiseres det da? Må finne et nytt tastatur som ikke har utslitt knapp til da![]()
Når publiseres det da? Må finne et nytt tastatur som ikke har utslitt knapp til da![]()
Bra folk følger med! Tabellen fra flight 4 var dessverre duplisert for flight 5, som var helles. Fikset nå - takk!Har all bedømming på Helles fallt ut?
![]()
NM 2026: Resultater lys lager, innledende runder | Norbrygg
På denne siden finner du resultatene fra innledende runder i klasse A, lys lager. I denne konkurranseklassen er det påmeldt tilsammen 76 øl. For å ivaretanorbrygg.no
Må være punchefeil. Korrigert. Har uansett ikke noe å si for hvem som gikk videre. Takk!Det er en feil i flight 1 i lys ale også. Finn fikk litt færre poeng enn han står med, men fortsatt flere enn meg. Trodde først han var blitt snytt for en finaleplass.
Nei, jeg blei litt bekymra før jeg sjekka dommerskjemaene og så alt var riktig der.Må være punchefeil. Korrigert. Har uansett ikke noe å si for hvem som gikk videre. Takk!
Ser ut som det fortsatt står feil i skjemaet på forumet.Må være punchefeil. Korrigert. Har uansett ikke noe å si for hvem som gikk videre. Takk!
Det er rettet på nettsiden, det er viktigst. Den auto-genererte kopien på forumet tenker jeg det ikke er så farlig med.Ser ut som det fortsatt står feil i skjemaet på forumet.
Gratulerer til alle vinnere og premierte.Ni nye norgesmestere er kåret i NM i hjemmebrygging 2026!
Gratulerer til årets vinnere:
Lys lager – Hans Christian Nilsen
Mørk lager og bock – Christer W. Elverum
Lys ale – Vetle Kolpus
Mørk ale – Eirik Hoem
IPA – Hilde Rostad
Hvete og syrlig – Einar Michelsen
Norsk tradisjonsøl – Espen Breivik
Porter og stout – Terje Davidsen
Belgisk – Thorbjørn Bakke
Se alle resultater: https://norbrygg.no/nyheter/2026-05-01/-finaleresultater-nm-i-hjemmebrygging-2026/