Ellers registreres det at alle dommerne gir meg trekk for fenolsk aroma, så da kan vi kanskje oppsummere at wlp013 ideelt sett ikke pitches på 36 grader. Takk for gode tilbakemeldinger og solid arbeid!
På denne siden finner du resultatene fra innledende runder i klasse A, lys lager. I denne konkurranseklassen er det påmeldt tilsammen 76 øl. For å ivareta
På denne siden finner du resultatene fra innledende runder i klasse A, lys lager. I denne konkurranseklassen er det påmeldt tilsammen 76 øl. For å ivareta
Det er en feil i flight 1 i lys ale også. Finn fikk litt færre poeng enn han står med, men fortsatt flere enn meg. Trodde først han var blitt snytt for en finaleplass.
Det er en feil i flight 1 i lys ale også. Finn fikk litt færre poeng enn han står med, men fortsatt flere enn meg. Trodde først han var blitt snytt for en finaleplass.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.