• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

0.33, eller 0.5 flasker ØK

Hei,

Da har bryllupsbrygget vi lager til en kompis godt litt over proposjoner, og vi trenger litt fler flasker.
Gjerne uten etikett, da jeg fant ut at det var et lite slit å fjerne disse.
Har du noe liggende, til salgs -eller gi bort, så bare gi en lyd!

Vi holder til i Oslo, men har bil så henting et stykke utenfor lar seg også ordne.

-Robert
 
Et billig alternativ er å gå innom dagligvaren og kjøpe kasser med tomme bjørnunger; de er kjempenkle å vaske, men litt kjipe å korke.
40kr per kasse (inkl kassen)
 
Et billig alternativ er å gå innom dagligvaren og kjøpe kasser med tomme bjørnunger; de er kjempenkle å vaske, men litt kjipe å korke.
40kr per kasse (inkl kassen)

Ah, Det kan være et tips. Har en del av de longneck variantene, så kan tenkes at blir litt rart.
Uansett, billig er jo verdt å nevne for brudgommen;)
 
Greit å betale 5 kr flaska(for halvliters flasker), så har jeg et forslag til deg. Har en kontakt jeg selv brukte for å få tak i 400 flasker til mitt eget bryllup. Send privat meldinf i såfall du!
- B. Romar
 
Greit å betale 5 kr flaska(for halvliters flasker), så har jeg et forslag til deg. Har en kontakt jeg selv brukte for å få tak i 400 flasker til mitt eget bryllup. Send privat meldinf i såfall du!
- B. Romar
Er flere som selger for rundt den prisen, så det er nok noe av det billigste du får til for nye flasker.
 
Tilbake
Topp