12.02.2011 Haandbryggerkonkurranse 2011

Har du tenkt til ? delta p? Haandbryggeriets ASIBA konkuranse?

  • Ja Helt klart. Med minst et bidrag

    Stemmer: 21 46,7%
  • Jeg regner med at jeg har noe klart innen fristen. Sansynligvis sender jeg ett bidrag

    Stemmer: 4 8,9%
  • Kanskje, hvis jeg har noe klart

    Stemmer: 20 44,4%
  • Nei. Rekker nok ikke å få brygga noe tidsnok

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    45
Riis'en skrev:
Fristen for levering pr. post er 2. februar. Om det skulle bli vaskelig å få til det av en eller annen grunn, er det ikke krise om sendingen kommer senere. Så sannt det ikke er etter den 15. feb.


Err.. ja.. Stemmer 12.Feb  :bank2:
 
Ok.. inn med teskjed..  ::)

Deltagere i Haandbryggeriet's ASIBA konkuranse bes sende 4 stk flasker til Haandbryggeriets adresse så nærme den 2. februar som mulig.

Bedømmingen vil foregå den 12. Februar fra kl. 14:00 og utover. Besøkende oppfordres til å ta med noe av sine egne brygg slik at dette kan bli et hyggelig hjemmebrygger symposium. Besøkende vil også få mulighet til å nyte Haandbryggeriets produkter utover kvelden. Det vil bli enkel servering i fast form for å kompensere for væskeintaket.

Vel møtt!  :ilike:
 
Riis'en skrev:
Deltagere i Haandbryggeriet's ASIBA konkuranse bes sende 4 stk flasker til Haandbryggeriets adresse så nærme den 2. februar som mulig.

Kan jeg komme innom med 4 flakser? Skal kjøre forbi der neste uke, hadde vært kurant for meg å svinge innom...
 
Jeg skulle melde på øl til konkurransen, men fikk kun en feilmelding da jeg trykket "Du kan melde på ølet ditt her":
Feil:404
Du kan ikke besøke denne siden på grunn av:
1 et utdatert bokmerke
2 en søkemotor som har en foreldet liste for denne siden
3 en feilstavet adresse
4 du har ikke tilgang til denne siden
5 Den ønskede ressursen finnes ikke
6 En feil har oppstått under behandling av din forespørsel
Prøv en av følgende sider

Forsiden

Hvis problemet gjenntar seg, kontakt system-administrator for denne nettsiden.

Bugs i forbindelse med nye sider? Eller er PC'en min håpløs. Jeg har prøvd flere ganger.

janh
 
Takk Janh, det stemmer at linken ble annerledes pga oppdateringen (som bruker mer search engine friendly addresser). Den nye linken er http://norbrygg.no/index.php/konkurranser/84/611-pamelding-haandbryggerkonkurranse
 
Det står at fristen for levering pr post er 2 februar. Men for vi som leverer på døra kan vel levere nærmere 12 februar eller?
 
Jeg skal nok klare å levere innen den 2, tenkte bare sånn generelt. Er dere der på dagtid alle dager? slik at det er bare å komme, eller skal det avtales på forhånd?
 
Det hadde vært greit å vite hvor mange som vil komme den 12.
Hvis du leser dette og vil komme på besøk til HB den 12. Feb, venligst send meg en PM, så jeg kan lage en lite oversikt.. (Dette er egentlig i tilfelle det blir kjempemange)  :laugh:

Vi tenkte å starte sånn i fire tia. Ta gjerne med andre egeproduserte øl. Ellers blir det smaksprøver på HB's produkter. Noe mat bør vi også greie å skaffe  ;)
 
Det ser ut til å bli litt av en konkurranse! Et grovt anslag sier meg at det blir over 40 deltagende brygg. :)

Synd jeg ikke har anledning til å ta turen innom selv, for dette lover godt!
 
Får heller ikke deltatt. Kjøpt Herseøl på polet i dag for å komme så nærme Haandbryggeriet som mulig :) Lykke til alle som deltar!
 
Håper resultatene kommer på forumet iløpet av kvelden. Lykke til alle sammen!
Det blir Black IPA til kveldsmaten i dag
 
Tilbake
Topp