12.02.2011 Haandbryggerkonkurranse 2011

Har du tenkt til ? delta p? Haandbryggeriets ASIBA konkuranse?

  • Ja Helt klart. Med minst et bidrag

    Stemmer: 21 46,7%
  • Jeg regner med at jeg har noe klart innen fristen. Sansynligvis sender jeg ett bidrag

    Stemmer: 4 8,9%
  • Kanskje, hvis jeg har noe klart

    Stemmer: 20 44,4%
  • Nei. Rekker nok ikke å få brygga noe tidsnok

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    45
Jeg kom akkurat hjem... at det blei fuktig er vel en understatment. Resultatene blir offentligjort i morra.. da alle papirer ligger strødd et eller halvannet sted på bryggeriet.
Supertakk til alle gjester og dommere.. dette blei en heidundrane fest :)
Jeg leide inn en pianostemmer for å tune opp pianoet som står på HB. Dette blei flittig brukt ila. kvelden...
Alle som tok bilder oppfordres til (med diskresjon) å offentligjøre disse i denne tråden :)

Andreas
 
Det var et par personer som skulle være med samme tog som meg, men som søkte tilflukt fra kulda på en Statoil mens de ventet på drosje. Vet ikke helt hva som skjedde, for jeg så dem aldri på toget.
 
Vil takke alle involverte for et knall arrangement i går.
Trivelig å treffe mange likesinnede over en øl eller tre (eller ble det kanskje flere etterhvert???)

Det var mange trivelige folk å treffe, og mye godt øl å smake  :biersmile:
 
Bra fest i går! :yes: Takk til Haandbryggeriet.

Mye godt øl og hyggelige folk. Mener å huske at jeg tok en del bilder og et par videosnutter av Riis'en som synger. HAr ikke funnet kameraet enda, men det dukker nok opp.... Jeg skal formidle de når jeg finner det.

Gustavf, vi mistet deg på Statoilen og sovna på toget. Vet ikke hva som skjedde, men kom oss da hjem en eller annen gang.
 
Men når kommer avsløringen av hvem som vant? Jeg er litt spent her nå. Håper også alle dommerskjemaene blir lagt ut, slik at også de som ikke vant kan få tilbakemeldinger på ølene sine. :)
 
Det var da fælt til mas da ;)

Kan røpe de 5 øveste plasseringene så langt.

1. Magnus Haugstad zzz333
2. Jens Hjelmeset BBR030
3. Rune G. Eilertsen LKE459
4. Rasmus Bruland KER852
5. Simon Ødegård BBR028


Vidre plasseringer med påeng og dommerskjema kommer når vi får administrert de. Ting tar tid folkens.
 
28 brygg...

De blei bedømt at 2X2 dommere. De fem beste av innledende bedømming gikk til superfinale hvor de 5 første plasseringene blei bestemt. Jeg har sendt resultatlista til Eduard, siden jeg ikke aner hvordan man legger ut excel filer på forummet uten at allt går i hulter og bulter.
 
Gratulerer !!!!!!    (Heia den som vinner buksen full av pinner....var det vel en her på forumet som har lært oss)
 
Gratulerer til Magnus med seieren.

Var så heldig å være til stede på Lørdag og fikk en liten smak av vinnerølen.
Kan ikke si annet enn at jeg skal ha meg noen flasker av den om/når den kommer på Polet :)


Ellers har vi (Barebrygg) lagt ut oppskriftene til våre to rangerte bidrag på våre webside.
2. plass : Humlebombe: http://www.barebrygg.no/index.php?option=com_content&view=article&id=94:humlebombe-brygg-30&catid=4:eek:ppskrifter&Itemid=8
5. plass : Darker Side of the Pale: http://www.barebrygg.no/index.php?option=com_content&view=article&id=92:darker-side-of-the-pale-brygg-30&catid=4:eek:ppskrifter&Itemid=8
 
Tilbake
Topp