Da var den vel vekke?
EspenL skrev:Strålende. Så får vi håpe at den blir brukt til koking av vørter og ikke av lintøy...
Espen Unnvik skrev:Ønsker kjelen og den nye eieren lykke til på ferden......
Hans-Martin skrev:Espen Unnvik skrev:Ønsker kjelen og den nye eieren lykke til på ferden......
Takk for det ;D ;D ;D
Kjempeflott kjele, som garantert skal brukes videre til ølbrygging.
Det ble litt sånn hive seg i bilen opplegg, så smakprøver ble glemt i farten. Men det skal du få. :yes:
Og til de to herrene som kom 20 meter bak meg. Sorry!!!!
Hans-Martin skrev:Espen Unnvik skrev:Ønsker kjelen og den nye eieren lykke til på ferden......
Takk for det ;D ;D ;D
Det ble litt sånn hive seg i bilen opplegg, så smakprøver ble glemt i farten. Men det skal du få. :yes:
Bønes Brygghus gjorde et ærlig forsøk på å komme først i løpet, og etter et par feilnavigeringer i forsøket på å følge Bergens Tidendes kartbok fra 2002 (!) kom vi først opp veien med en bil like bak. I et annfall av høfflighet slapp vi bilen som så ut som den hørte til på stedet forran oss rett ved huset og vi ble hårfint slått på målstreken :'(Hans-Martin skrev:Espen Unnvik skrev:Ønsker kjelen og den nye eieren lykke til på ferden......
Takk for det ;D ;D ;D
Eivindrs skrev:Bønes Brygghus gjorde et ærlig forsøk på å komme først i løpet, og etter et par feilnavigeringer i forsøket på å følge Bergens Tidendes kartbok fra 2002 (!) kom vi først opp veien med en bil like bak. I et annfall av høfflighet slapp vi bilen som så ut som den hørte til på stedet forran oss rett ved huset og vi ble hårfint slått på målstreken :'(Hans-Martin skrev:Espen Unnvik skrev:Ønsker kjelen og den nye eieren lykke til på ferden......
Takk for det ;D ;D ;D
Aleksander_B skrev:Fantastisk å følge med på denne tråden! :fyflate:
FrodeSy skrev:ostpics:
katla skrev:Eg synes det var synd at Eivindrs/Bønes Brygghus vart utmanøvrert av sin eigen høflighet i innspurten i Øvre Sædalsvegen - så eg vil gjerne donere ein flunkande ny Katla36 (liters) kjele til brygghuset! :biersmile: