• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

36L (tror jeg) kjele selges for Kr 0,-

Ja, den har fått ett nytt hjem......enten nabojentene på 7 år.....eller som jeg håper
......noen voksne som tar hånd om sitt eget liv.....
 
EspenL skrev:
Strålende. Så får vi håpe at den blir brukt til koking av vørter og ikke av lintøy...

Det legger jeg meg ikke opp i.....men om det dukker opp en flaske om noen uker blir jeg veldig glad.......
 
Espen Unnvik skrev:
Ønsker kjelen og den nye eieren lykke til på ferden......

Takk for det  ;D ;D ;D
Kjempeflott kjele, som garantert skal brukes videre til ølbrygging.
Det ble litt sånn hive seg i bilen opplegg, så smakprøver ble glemt i farten. Men det skal du få.  :yes:

Og til de to herrene som kom 20 meter bak meg. Sorry!!!! :( 
 
Hans-Martin skrev:
Espen Unnvik skrev:
Ønsker kjelen og den nye eieren lykke til på ferden......

Takk for det  ;D ;D ;D
Kjempeflott kjele, som garantert skal brukes videre til ølbrygging.
Det ble litt sånn hive seg i bilen opplegg, så smakprøver ble glemt i farten. Men det skal du få.  :yes:

Og til de to herrene som kom 20 meter bak meg. Sorry!!!! :(  

Sitter med brekte ribbein og ler.  :fyflate: :fyflate: :fyflate: :fyflate:
 
Hans-Martin skrev:
Espen Unnvik skrev:
Ønsker kjelen og den nye eieren lykke til på ferden......

Takk for det  ;D ;D ;D
Kjempeflott kjele, som garantert skal brukes videre til ølbrygging.
Det ble litt sånn hive seg i bilen opplegg, så smakprøver ble glemt i farten. Men det skal du få.  :yes:

Og til de to herrene som kom 20 meter bak meg. Sorry!!!! :( 

gniar
 
Hans-Martin skrev:
Espen Unnvik skrev:
Ønsker kjelen og den nye eieren lykke til på ferden......

Takk for det  ;D ;D ;D
Kjempeflott kjele, som garantert skal brukes videre til ølbrygging.
Det ble litt sånn hive seg i bilen opplegg, så smakprøver ble glemt i farten. Men det skal du få.  :yes:

Og til de to herrene som kom 20 meter bak meg. Sorry!!!! :( 
Bønes Brygghus gjorde et ærlig forsøk på å komme først i løpet, og etter et par feilnavigeringer i forsøket på å følge Bergens Tidendes kartbok fra 2002 (!) kom vi først opp veien med en bil like bak. I et annfall av høfflighet slapp vi bilen som så ut som den hørte til på stedet forran oss rett ved huset og vi ble hårfint slått på målstreken  :'(
 
Eivindrs skrev:
Hans-Martin skrev:
Espen Unnvik skrev:
Ønsker kjelen og den nye eieren lykke til på ferden......

Takk for det  ;D ;D ;D
Kjempeflott kjele, som garantert skal brukes videre til ølbrygging.
Det ble litt sånn hive seg i bilen opplegg, så smakprøver ble glemt i farten. Men det skal du få.  :yes:

Og til de to herrene som kom 20 meter bak meg. Sorry!!!! :( 
Bønes Brygghus gjorde et ærlig forsøk på å komme først i løpet, og etter et par feilnavigeringer i forsøket på å følge Bergens Tidendes kartbok fra 2002 (!) kom vi først opp veien med en bil like bak. I et annfall av høfflighet slapp vi bilen som så ut som den hørte til på stedet forran oss rett ved huset og vi ble hårfint slått på målstreken  :'(

Uff da.....håper dere hadde det litt morro likevell  :brygging:
 
Eg synes det var  synd at Eivindrs/Bønes Brygghus vart utmanøvrert av sin eigen høflighet  i innspurten i Øvre Sædalsvegen - så eg vil gjerne donere ein flunkande ny Katla36 (liters) kjele til brygghuset!  :biersmile: 
 

Vedlegg

  • katla36kjele.jpg
    katla36kjele.jpg
    58,4 KB · Sett: 278
katla skrev:
Eg synes det var  synd at Eivindrs/Bønes Brygghus vart utmanøvrert av sin eigen høflighet  i innspurten i Øvre Sædalsvegen - så eg vil gjerne donere ein flunkande ny Katla36 (liters) kjele til brygghuset!   :biersmile: 


STÅENDE APLAUS !!!!!!! 

:amen: :amen: :amen:
 
Tilbake
Topp