protto skrev:Adapter utan pakning seier du, blir det tett under fylling då? Har funne slange med koblingar på nettet, men dyrt. Takk for info!
Oddvar Demmo skrev:protto skrev:Adapter utan pakning seier du, blir det tett under fylling då? Har funne slange med koblingar på nettet, men dyrt. Takk for info!
Pakningen det skrytes av her,
http://shop.humle.se/se/art/trapetz-adapter-typ-2-for-regulator-till-425-g-kolsyrepatron.php adapteret mitt har ikke denne pakningen.
Har vurdert å bytte over til de, passer de rett på regulatoren fra BS som andre sodastream flasker?Tips: Clas Ohlson har «dobbel størrelse» sodastream flasker, ok pris på bytte også, (170kr).
Ja, de er likeHar vurdert å bytte over til de, passer de rett på regulatoren fra BS som andre sodastream flasker?
Over dobbel pris på gassen også da sammenlignet med vanlig størrelse Wassermaxx sodastream fra Europris som jeg bruker, medlemspris 40 kr.Tips: Clas Ohlson har «dobbel størrelse» sodastream flasker, ok pris på bytte også, (170kr).
Jeg ser ingen grunn til å ta regulatoren av flasken, skrur bare reguleringsskruen helt ut til den stopper. Det eneste man risikerer å tape da er trykket inni regulatoren, men har ikke merket at det har skjedd, jeg har samme Oxyturbo Minor regulator bare med manometer også på flaskesiden, fra Brewshop.Gamle tråd, men jeg burger CO2 regulator til sodasteam fra Bryggselv og den passer både til aga flaskene og den jeg kjøpte på Elkjøp
Har den stående i kjøleskapet og er ikke plaget med lekkasje
Tar den av når flaska ikke er i bruk
Over dobbel pris på gassen også da sammenlignet med vanlig størrelse Wassermaxx sodastream fra Europris som jeg bruker, medlemspris 40 kr.