Trenger 3-4 stk 50 liters rustfrie fat. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det til en fornuftig penge?. Stana selger de for 1100,- pr stk, har ikke råd til å kjøpe fler av han. Bryggeriene har jo sluttet med 50 liters fat har jeg hørt. Hvor har alle disse tatt veien..?
30 liters fat er jo det som er mest vanlig. Er mest interessert i 50 liter. Har snakket med noen pøber, men de har bare 30 liters fat. Jeg har forstått at panten er 300kr for 30 liters fat og 500 kr for 50 liters fat.
Du trenger en standard G kobling (trekant kobling) selges av petit bla...
Leter du etter tråder om bryggerifat, står det gjerne at rengjøring av fatene er utfordringen.... Men det er egentlig ikke no problem, selve trekantkoblingen på fatet er gjenget og enkelt å skru opp.
Ja, 779.- for G kopling hos Petit + frakt, blir vel nær det doble av fatet. Jeg hentet billig G kopling fra England, 20 pund, så det går å få det billig.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.