Aktuelle blader/magasiner

Skjelstad

Fylkesstyre
Internett kan være vel og bra men det er jo noe eget med glansa papir. Ser for meg disse som aktuelle:

Brew Your Own
Craft Beer & Brewing

Er det andre publikasjoner jeg bør vurdere? En mulighet er jo å melde seg inn i Amercan Homebrewers Association for å få kloa i Zymurgy men den er jeg mer usikker på om verdt investeringen.

Finnes det gode svenske bryggeblader?

Innspill?
 
Nå som Lars Marius begynner å skrive for Craft Beer & Brewing så blir det enda bedre! MEN BYO er favoritten gitt!

Ellers vet jeg lite om ølblader, men de to vi har her da bra :p
 
Jeg signerte nylig abo. på BYO og Zymurgy, ikke kommet noe i postkassen ennå.
Synes også det er noe eget å sitte i godstolen å bla i interessant lektyre.
 
Jeg signerte nylig abo. på BYO og Zymurgy, ikke kommet noe i postkassen ennå.
Synes også det er noe eget å sitte i godstolen å bla i interessant lektyre.

Hva koster slikt?

(for lat til å gå inn på nettsidene deres å undersøke selv akkurat nu :D)
 
Gikk fra craft beer and Brewing til Byo her i høst. Årsaken var at jeg gikk lei av at siste tredel av bladet var tester av øl for det amerikanske markedet. Byo har en renere bryggeprofil. CB&B har en penere layout da. Begge bladene er gode. Vurderer å ha begge
 
Gikk fra craft beer and Brewing til Byo her i høst. Årsaken var at jeg gikk lei av at siste tredel av bladet var tester av øl for det amerikanske markedet. Byo har en renere bryggeprofil. CB&B har en penere layout da. Begge bladene er gode. Vurderer å ha begge
Ja, det er jeg veldig enig i! BYO er også mye mer hjemmebrygger fokusert og itte craft-marked-fokusert. MEN som sagt, Lars Marius dukker opp i bladet fremover, så litt ekstra morro med det.
 
Tilbake
Topp