Arrogant Speidel owner oppskrift

WLP007 og 002 er superflokulente og ser sånn ut. Får du det på f.eks witbier-gjær ville jeg bitt litt negler.
 
Ølen er brygga  ;D

49 liter arrogant speidel skit 85 IBU Rager
SG 1074 (88% meskeutbytte)

10,8 kg pale malt
1,3 kg dark crystal
1,25 kg DME
Mesket på 67 grader i 75 minutter.

65 gram Chinook 90 minutter 11,5 AA
65 gram Chinook 45 minutter 11,5 AA
65 gram Chinook 15 minutter 11,5 (tok resten av posa, så det ble nok nærmere 70 gram)
65 gram Chinook aroma nydelig og nyåpnet pakke 12,5 AA (2010-årgang !!!)

2 stk whirlfloc tabletter siste 15 minutters kok
WLP007 etter Jamil sin kalkis
 
88% utbytte på speidelen er respektabelt. (Eller har du tatt med Sg som DME'en gir :neinei:)

Trur denne står for tur hjå meg og. Blir det heilt vilt med special-b med 400 EBC tru?
 
Legger jeg verdiene inn Beersmith med dme-en blir det 88%  Mesket med 53 liter vann, og vasket ut med 7-8 liter vann mens maltrøret hang til tørk.

Løp og kjøp! Og bli Arrogant Speidel eier  :ilike:
 
protto skrev:
88% utbytte på speidelen er respektabelt. (Eller har du tatt med Sg som DME'en gir :neinei:)

Trur denne står for tur hjå meg og. Blir det heilt vilt med special-b med 400 EBC tru?
Det sies å være liten forskjell på special-B og mørk krystallmalt med tilnærmet samme EBC...
 
Richard skrev:
Løp og kjøp! Og bli Arrogant Speidel eier  :ilike:

Bryggeriet mitt har kapasitet til å fylle 2 corny-kegs av "normal-øl" på 6,5%, men problemet er at ølet får aldri oppleve å bli gammalt. Så for å ha sjangs til å ha øl på fat som er vesentleg eldre enn eit par månadar vurderar eg å auke kapasiteten med 50-100%. (det er sjølvsagt fordi eg har så mange tørste kompisar)

200 literen til speidel er for stor og dyr. To 50 literar hadde vore tingen, kunne ha brygga to brygg samtidig, for i følge ein viss tråd her på forumet er det så lettvint med speidel... >:D

Såg på special-b'en eg har og med "augnamaol" ser den iallefal ut som mørk krystall, kansje litt meir ujevn i fargen. Men eg har aldri brukt den før. Må berre ringe Q og få tak i litt Bond-gjær (WLP-007), så skal det meskast.
 
Q skal forresten bestille gjær som han mener ankommer landet i midten av neste uke, da kan du få en blodig agent 007 (blodfersk gjær)
(with licence to ferment clean and dry)
 
Tilbake
Topp